Czy zastanawiasz się…
- Na jakich zasadach bazować motywując przez wartości i cele?
- Czym powinna zajmować się osoba zarządzająca ludźmi, a czym w praktyce się zajmuje?
- Na czym polega 6-stopniowy model delegowania zadań?
- W jaki sposób tworzyć mapy motywacji zespołu?
- Jak motywować i nie zwariować?
- Kiedy kontrolować, a kiedy monitorować?
- Jak chwalić pracowników?
- Jaka jest rola kierownika w procesie motywowania pracowników?
- Jak poradzić sobie z trudnościami w motywowaniu pracowników?
- Jak właściwie delegować zadania?
Cele szkolenia:
- Poznanie własnego stylu zarządzania i jego wpływu na motywowanie innych
- Rozwinięcie umiejętności efektywnej komunikacji z pracownikami poprzez motywowanie pozytywne
- Zdobycie wiedzy na temat delegowania i prowadzenia rozmów z pracownikami
- Nauka na temat, jak i po co tworzyć mapy motywacji zespołu
- Rozwinięcie umiejętności właściwego delegowania zadań oraz rozliczania efektów
- Poznanie zasad motywowania przez cele i wartości
- Poznanie sposobów przezwyciężania trudności w motywowaniu pracowników
Dlaczego warto wziąć udział?
Wciąż poszukujemy skutecznych metod motywowania swoich pracowników niezależnie od branży, w której działamy czy wielkości zespołu. Jest to szczególnie ważne w sytuacji rynkowej, gdzie dotyka nas ciągła zmiana, dużo niepewności, a oczekiwane rezultaty są bardzo duże. Na szkoleniu dowiesz się jak zmotywować pracowników, w jaki sposób sprawić by jednostka w pełni wykorzystywała swój potencjał, w jaki sposób zmotywować zespół by był wydajny i realizował powierzone cele.
Grupa docelowa:
Szkolenie kierujemy do menedżerów różnego szczebla, zarówno tych bardziej doświadczonych, jak i debiutujących w roli kierowników, którzy chcą pogłębić swoje umiejętności zarządcze oraz kreować siebie jako skutecznych liderów dla swoich zespołów.