Innowacje w rekrutacji - jak dotrzeć do najlepszych kandydatów wykorzystując social media i narzędzia marketingowe?
Grupa tematyczna: HR i Kadry
Data: 21.08.2017r.
Program
Rejestracja Uczestników i poranna kawa
Jak w pełni wykorzystać potencjał ogłoszenia rekrutacyjnego? - wprowadzenie
- Szczegółowe omówienie elementów ogłoszenia mających wpływ na ilość i jakość aplikacji od kandydatów
- Najnowsze praktyki podnoszące atrakcyjność ogłoszenia online wśród potencjalnych kandydatów
- Jak poprawnie mierzyć i analizować efektywność ogłoszeń?
Przerwa na kawę
Jak w pełni wykorzystać potencjał ogłoszenia rekrutacyjnego? - część warsztatowa
- Praca nad ogłoszeniami Uczestników i określenie kierunku pożądanych zmian wraz z tzw. quick wins (zachęcamy do zabrania ze sobą wydruku Państwa konkretnych ogłoszeń)
Nie tylko ogłoszenie, czyli jak zwiększyć zasięg i dotrzeć do kandydatów, którzy nie zaglądają do serwisów rekrutacyjnych? - wprowadzenie
- Jak prowadzić angażujący kandydatów profil na Facebook\'u, LinkedIn i Instagram i dostosować go do specyfiki serwisów?
Przerwa na lunch
Nie tylko ogłoszenie, czyli jak zwiększyć zasięg i dotrzeć do kandydatów, którzy nie zaglądają do serwisów rekrutacyjnych? - c.d.
- Przykłady najlepszych profili w social media i omówienie ich elementów
część warsztatowa
- Mini-audyt wybranego profilu firmowego w social media oraz przygotowanie rekomendacji zmian
Narzędzia innowacyjnego HR-owca, czyli pierwszy krok do digital HR
- Przegląd digitalowych narzędzi, użytecznych w codziennej pracy HR-owca, podnoszących efektywność jego pracy w kontekście prowadzonych rekrutacji
Zakończenie szkolenia i wręczenie Uczestnikom certyfikatów
Opis wydarzenia
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą:
- potrafili ocenić prowadzone dotąd działania (ogłoszenia, obecność w serwisach rekrutacyjnych i społecznościowych) i przygotować rekomendacje zmian zwiększające zainteresowanie kandydatów w obecnie wykorzystywanych kanałach
- znali najnowsze trendy w zakresie prowadzenia działań online
- znali szereg aplikacji i narzędzi przydatnych w ich pracy, które będą mogli zacząć stosować, aby podnieść efektywność prowadzonych działań
Grupa docelowa:
Szkolenie jest przeznaczone dla wszystkich osób zajmujących się planowaniem i prowadzeniem procesów rekrutacji i selekcji kadr. Zapraszamy Dyrektorów, Managerów i specjalistów, którzy chcą podnieść skuteczność prowadzonych procesów rekrutacyjnych w oparciu o nowoczesne narzędzia marketingowe.
Metodologia:
- Wykłady – przekazywanie wiedzy
- Forma warsztatowa z ćwiczeniami praktycznymi
- Prezentacja case\'ów
Regulamin
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
-
W przypadku rezygnacji do dn. 31.07.2017 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 31.07.2017 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W SZKOLENIU: Innowacje w rekrutacji - jak dotrzeć do najlepszych kandydatów wykorzystując social media i narzędzia marketingowe? zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Szkoleniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Szkoleniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Szkoleniu wynosi, w zależności o terminu dokonania zgłoszenia:
-
1 095 zł + 23% VAT do 31.07.2017 r.
-
1 295 zł + 23% VAT po 31.07.2017 r.
-
-
Cena uczestnictwa w Szkoleniu obejmuje prelekcje, materiały dotyczące Szkolenia, przerwy kawowe oraz lunch.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 17.08.2017 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Innowacje w rekrutacji - jak dotrzeć do najlepszych kandydatów wykorzystując social media i narzędzia marketingowe? (dalej: „Szkolenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-241), przy ul. Długiej 44/50 (dalej: „Organizator”).
-
Szkolenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Szkolenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Szkoleniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie, lokalizacji Szkolenia i/albo prowadzących.
§3
Płatność i rezygnacja
-
Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Szkolenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
-
Rezygnacji z uczestnictw w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
-
Rezygnację z uczestnictwa w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
-
Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
-
W przypadku rezygnacji do dn. 31.07.2017 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 31.07.2017 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
-
W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Szkoleniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Szkolenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Szkoleniu.
-
W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
-
Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Szkolenie, o ile takowy był organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
-
Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Szkoleniu o ile takowy był organizowany a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
-
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
-
Zamiast Uczestnika w Szkoleniu, o ile takowy jest organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Szkolenia.