Marketing wirusowy – praktyczne aspekty kampanii viralowych
Grupa tematyczna: Marketing i PR
Data: 14.03.2017r.
Program
Rejestracja i poranna kawa
Moduł 1
Marketing wirusowy – co warto, a co trzeba wiedzieć o tej formie reklamy
Moduł 2
Viral marketing 2017 – kierunki rozwoju w 2017 roku
Przerwa kawowa
Moduł 3
Skuteczne kanały dystrybucji wirusa – określenie i pogrupowanie kanałów marketingowych, wspomagających marketing wirusowy
Moduł 4
Szanse i zagrożenia – w czym kampanie wirusowe mogą pomóc, a w czym zaszkodzić
Moduł 5
Sukcesy i porażki – przykłady skutecznych i nieskutecznych kampanii
Przerwa na lunch
Moduł 6
Narzędzia statystyczne i analityczne niezbędne do badania skuteczności kampanii – to część, w której porównamy możliwości narzędzi analitycznych
Moduł 7
Zrób to sam – jakie działania przeprowadzę samodzielnie, a kiedy i z czym warto zwrócić się do specjalisty?
Moduł 8
Koszty – ile to kosztuje?
Moduł 9
Porozmawiajmy – przykłady uczestników szkolenia, wymiana doświadczeń
Zakończenie szkolenia; wręczenie certyfikatów Uczestnikom
Opis wydarzenia
W trakcie szkolenia uczestnik nauczy się jak:
- Planować kampanie wirusowe
- Tworzyć reklamy wirusowe
- Osiągać cele marketingowe i sprzedażowe dzięki reklamom wirusowym
- Podejmować właściwe decyzje marketingowe w oparciu o pozyskane dane
- Dysponować budżet marketingowy na różne kanały reklamowe, by uzyskiwać możliwie wysoki zwrot z inwestycji
- Wykorzystać media społecznościowe (Facebook, YouTube) do realizacji tych celów
Korzyści dla pracodawcy:
- Uzyskuje świadomego i bardziej samodzielnego pracownika działu marketingu
- Może generować kampanie viralowe wykorzystując własne zasoby
- W pełni kontroluje proces przygotowania i dystrybucji kampanii
- Może analizować i oceniać wyniki kampanii viralowych
- Może analizować i oceniać efekty kampanii zleconych firmom zewnętrznym
- Wiedza i doświadczenie na przyszłość
- Wymiana wiedzy i doświadczenia z marketingowcami z innych firm
Grupa docelowa:
Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm, managerów, pracowników działów marketingu i reklamy.
Regulamin
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
-
W przypadku rezygnacji do dn. 21.02.2017 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 21.02.2017 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Marketing wirusowy – praktyczne aspekty kampanii viralowych „Szkoleniu” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Szkoleniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Szkoleniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Szkoleniu wynosi, w zależności o terminu dokonania zgłoszenia:
-
995 zł + 23% VAT do 21.02.2017 r.
-
1 295 zł + 23% VAT po 21.02.2017 r.
-
-
Cena uczestnictwa w Szkoleniu obejmuje prelekcje, materiały dotyczące Szkolenia, przerwy kawowe oraz lunch.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 13.03.2017 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Marketing wirusowy – praktyczne aspekty kampanii viralowych (dalej: „Szkolenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-241), przy ul. Długiej 44/50 (dalej: „Organizator”).
-
Szkolenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Szkolenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Szkoleniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie, lokalizacji Szkolenia i/albo prowadzących.
§3
Płatność i rezygnacja
-
Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Szkolenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
-
Rezygnacji z uczestnictw w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
-
Rezygnację z uczestnictwa w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
-
Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
-
W przypadku rezygnacji do dn. 21.02.2017 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 21.02.2017 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
-
W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Szkoleniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Szkolenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Szkoleniu.
-
W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
-
Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Szkolenie, o ile takowy był organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
-
Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Szkoleniu o ile takowy był organizowany a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
-
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
-
Zamiast Uczestnika w Szkoleniu, o ile takowy jest organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Szkolenia.