Restrukturyzacja w dobie kryzysu

Grupa tematyczna: Finanse, Prawo

Tagi: restrukturyzacja | koronawirus | niewypłacalność | upadłość

Data: 26.02.2021r.

Cena:
245 zł/os. > 17.12-05.02.2021
345 zł/os. > 06.02-26.02.2021

Program

Webinar
9:45

Logowanie na platformę

10:00

BLOK I

Koronawirus a niewypłacalność przedsiębiorstw – omówienie możliwości działania

  • Restrukturyzacja sądowa i przedsądowa (poszczególne możliwości restrukturyzacyjne z udziałem i bez udziału sądu);
  • Możliwość skorzystania ze środków publicznych na restrukturyzację;
  • Poszczególne rodzaje postępowań restrukturyzacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem uproszczonego postępowania restrukturyzacyjnego;
  • Pre-pack;
  • „Zwykła” upadłość
11:00

Przerwa

11:10

BLOK II

Wpływ „przepisów tarczowych” na upadłości i restrukturyzacje

  • Czy skorzystanie z poszczególnych instrumentów wsparcia wyłącza przeprowadzenie restrukturyzacji;
  • Czy ustawy covidowe wyłączyły obowiązek składania wniosku o ogłoszenie upadłości;
  • „Zawieszenie” składania wniosków o ogłoszenie upadłości, a odpowiedzialność karna.
12:10

Zakończenie



Prowadzący:

Wojciech Bokina
Kancelaria Brysiewicz, Bokina, Sakławski i Wspólnicy

Paulina Sułkowska
Kancelaria Brysiewicz, Bokina, Sakławski i Wspólnicy

Rozwiń Zwiń

Opis wydarzenia


W dobie kryzysu wielu przedsiębiorców boryka się problemem braku płynności finansowej. Powodów takiego stanu rzeczy może być wiele i nasilają się one w czasie pandemii. Istnieją możliwości prawne, które pozwolą firmie wyjść z kryzysowej sytuacji i przywrócić jej płynność i stabilność finansową. Jednym z nich jest restrukturyzacja przedsiębiorstwa, a dokładnie postępowanie restrukturyzacyjne, które ma na celu zapobieżenie likwidacji niewypłacalnego przedsiębiorcy. Prawnicy z Kancelarii Brysiewicz, Bokina, Sakławski i Wspólnicy opowiedzą o tym, jakie są możliwości ratowania firmy przed ogłoszeniem jej upadłości. Zapraszamy!

Grupa docelowa:
Wydarzenie skierowane jest do członków zarządu, działów prawnych oraz finansowych w przedsiębiorstwie, a także członków organizacji i izb branżowych, które zostały dotknięte kryzysem.

Kontakt w sprawie uczestnictwa:

Alicja Zadroga

Sales Director
Knowledge Brokers Department
M: +48 791 989 883
e-mail: a.zadroga@mmcpolska.pl

Kontakt w sprawach merytorycznych:

Julianna Bukowska

Project Manager
Conferences Department
M: +48 534320075
e-mail: j.bukowska@mmcpolska.pl

JESTEŚMY ONLINE

Regulamin

Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:

  1. W przypadku rezygnacji po dn. 5.02.2020 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.

REGULAMIN UCZESTNICTWA W Restrukturyzacja w dobie kryzysu „Wydarzenie” zwany dalej „Regulaminem

§1

Zasady uczestnictwa w Wydarzeniu

  1. Warunkiem uczestnictwa w Wydarzeniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.

  2. Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Wydarzeniu wynosi, w zależności o terminu dokonania zgłoszenia:

    1. 245 zł + 23% VAT do 5.02.2020 r.

    2. 335 zł + 23% VAT po 5.02.2020 r.

  3. Cena uczestnictwa w Wydarzeniu obejmuje prelekcje oraz materiały.

  4. Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 26.02.2021 r.

  5. Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.

  6. Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.

  7. Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.

  8. Udział w Wydarzeniu obejmuje:
    1. utrwalanie wizerunku Uczestników w postaci fotografii analogowych lub cyfrowych, streamingu w Internecie, wideogramów lub utworów audiowizualnych podczas Wydarzenia;
    2. przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2019 roku (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1000) o ochronie danych osobowych oraz Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO), w tym w szczególności poprzez noszenie przez Uczestników w widocznym miejscu identyfikatorów obejmujących następujące dane osobowe: imię, nazwisko, firma.

 

§2

Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem Restrukturyzacja w dobie kryzysu (dalej: „Wydarzenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-193), przy ul. Stawki 2 (dalej: „Organizator”).

  2. Wydarzenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.

  3. Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.

  4. Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Wydarzenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.

  5. Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Wydarzeniu.

  6. Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.

  7. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w terminie, programie, miejscu, prowadzących i/albo formule wydarzenia.

 

§3

Płatność i rezygnacja

  1. Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Wydarzenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.

  2. Rezygnacji z uczestnictw w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.

  3. Rezygnację z uczestnictwa w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.

  4. Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.

  5. W przypadku rezygnacji po dn. 5.02.2020 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.

  6. W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Wydarzeniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Wydarzenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Wydarzeniu.

  7. W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.

  8. Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Wydarzenie, o ile takowe było organizowane, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.

  9. Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Wydarzeniu, o ile takowe był organizowane a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.

  10. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

  11. Zamiast Uczestnika w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

 

Prowadzący

Wojciech Bokina

Wojciech Bokina

Radca prawny, Partner, Doradca restrukturyzacyjny, Kancelaria Brysiewicz, Bokina, Sakławski i Wspólnicy

Paulina Sułkowska

Paulina Sułkowska

Adwokat, Kancelaria Brysiewicz, Bokina, Sakławski i Wspólnicy

Partnerzy

ZAUFALI NAM

email

ZAPISZ SIĘ NA NASZ NEWSLETTER Wpisz swój adres email i Bądź na bieżąco z najnowszą ofertą dostępną na naszej stronie.



Administratorem danych osobowych jest MM Conferences S.A. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2. Pana/Pani dane będą przetwarzane w celu realizacji Umowy, wysyłki informacji marketingowych, publikacji Pana/Pani wizerunku przez Administratora. Więcej
ciasteczko
Cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.

Zamknij