Wycofanie akcji spółki publicznej z GPW
Grupa tematyczna: Banki, Branża budowlana, Grupy kapitałowe, IT i nowe technologie
Data: 26.04.2017r.
Program
Rejestracja i poranna kawa
Zagadnienia prawne delistingu na rynku regulowanym i New Connect
- Wymogi prawne w procesie delistingu – analiza przesłanek prawnych i interpretacji przepisów
- Zagadnienia identyfikacji i wyznaczania terminu ujawniania informacji poufnej w kontekście delistingu
- Uwarunkowania wejścia nowego inwestora w kontekście delistingu
- Analiza delistingu w kontekście spółek notowanych na rynku regulowanym i New Connect
Przerwa kawowa
Szczegółowa analiza procedury delistingu – wraz z przykładami
- Optymalny harmonogram i zagadnienia praktyczne procesu delistingu
- Praktyczna wartość wyciśnięcia (squeeze – out)
- Najciekawsze przykłady delistingów
Przerwa na lunch
Analiza finansowa oraz strategia PR przy procesie delistingu – podejście praktyczne
- Analiza finansowa przed przystąpieniem do procedury delistingu – na co szczególnie należy zwrócić uwagę
- Konstruowanie najlepszej strategii komunikacji (IR/PR) na potrzeby procesu delistingu
- Najważniejsze elementy badania i negocjacji z inwestorami instytucjonalnymi
- Warunki udanego wezwania – jak się ustrzec przed popełnieniem błędów
- Sprawdzone sposoby z zakresu negocjowania z inwestorami instytucjonalnymi
- Idealny przebieg procesu delistingu – analiza każdego z elementu wraz z przykładami
- Szczegółowe przykłady niepowodzeń w procesie wezwania
- Ostatnie przykłady – powodzenia i niepowodzenia
Zakończenie szkolenia; wręczenie certyfikatów Uczestnikom
Opis wydarzenia
Główne zagadnienia:
- Delisting na rynku regulowanym i New Connect – zagadnienia prawne
- Najciekawsze przykłady delistingów
- Analiza finansowa oraz strategia PR przy procesie delistingu – podejście praktyczne
Dlaczego warto wziąć udział w warsztacie:
Zapraszamy na szkolenie z zakresu wycofania akcji spółki publicznej z notowań na Giełdzie Papierów Wartościowych. Dzień warsztatowy będzie obejmował kompleksową analizę zagadnienia w aspektach: prawnym, finansowym oraz PR. Zapoznają się Państwo z praktycznymi zagadnieniami z zakresu procesu delistingu. Podczas szkolenia zostaną przedstawione także historyczne przykłady z praktyki, które przybliżą Państwo prezentowany zakres merytoryczny. Szkolenie jest w szczególny sposób skierowane do spółek publicznych notowanych na rynku regulowanym oraz na rynku NewConnect.
Grupa docelowa:
Warsztat dedykujemy wszystkim spółkom mnotowanym na rynku regulowanym i NewConnect, jak również wszystkim podmiotom biorącym udział w emitowaniu i notowaniu papierów wartościowych na giełdzie.
Regulamin
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
-
W przypadku rezygnacji do dn. 24.02.2017 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 24.02.2017 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Wycofanie akcji spółki publicznej z GPW „Szkoleniu” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Szkoleniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Szkoleniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Szkoleniu wynosi, w zależności o terminu dokonania zgłoszenia:
-
995 zł + 23% VAT do 24.02.2017 r.
-
1 195 zł + 23% VAT po 24.02.2017 r.
-
-
Cena uczestnictwa w Szkoleniu obejmuje prelekcje, materiały dotyczące Szkolenia, przerwy kawowe oraz lunch.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 25.04.2017 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Wycofanie akcji spółki publicznej z GPW (dalej: „Szkolenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-241), przy ul. Długiej 44/50 (dalej: „Organizator”).
-
Szkolenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Szkolenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Szkoleniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie, lokalizacji Szkolenia i/albo prowadzących.
§3
Płatność i rezygnacja
-
Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Szkolenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
-
Rezygnacji z uczestnictw w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
-
Rezygnację z uczestnictwa w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
-
Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
-
W przypadku rezygnacji do dn. 24.02.2017 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 24.02.2017 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
-
W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Szkoleniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Szkolenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Szkoleniu.
-
W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
-
Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Szkolenie, o ile takowy był organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
-
Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Szkoleniu o ile takowy był organizowany a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
-
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
-
Zamiast Uczestnika w Szkoleniu, o ile takowy jest organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Szkolenia.