Budowanie angażującego contentu w Social Mediach i stronach www
Grupa tematyczna: Sprzedaż i obsługa Klienta, Marketing i PR
Data: 25.04.2019r.
Program
Rejestracja i poranna kawa
Wprowadzenie do szkolenia
- rozpoznanie potrzeb szkoleniowych uczestników
- rekonesans wiedzy uczestników na temat content marketingu
- definicja content marketingu i jego rola we współczesnym biznesie
Strategia content marketingowa
- czym jest strategia content marketingowa
- elementy strategii content marketingowej
- budowa person jako niezbędny element strategii
Narzędzia content marketingowe
- rodzaje content marketingu
- wybór najlepszych narzędzi content marketingowych pod kątem celów biznesowych
- dystrybucja contentu w internecie
- pomiar skuteczności działań content marketingowych
Przerwa na lunch
Content marketing w social mediach
- różnice w tworzeniu treści w różnych mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram)
- przegląd przydatnych programów i aplikacji
Copywriting
- najskuteczniejsze formuły copywriterskie
- najczęściej popełniane błędy w copywritingu
- sesja pytań i odpowiedzi
Zakończenie szkolenia; wręczenie certyfikatów Uczestnikom
Opis wydarzenia
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?
Przewaga własnej Mental Power nad otoczeniem i wykorzystanie jej do współpracy to jeden z kluczowych elementów przewagi na konkurencyjnym rynku pracy w obecnych czasach. Szkolenie to daje podstawowy zakres wiedzy na temat wykorzystania swoich naturalnych predyspozycji do bycia bardziej skutecznym. Doświadczenia zdobyte podczas szkolenia wnoszą unikalny aspekt pracy nad własnym umysłem i emocjami, by na tej bazie umocnić swoją rolę jako lidera w organizacji.
Cel szkolenia:
Content jest królem! To powiedzenie mimo lat nie traci na wartości. Content marketing jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi promowania współczesnych marek. Oczywiście pod warunkiem, że jest odpowiednio wykorzystywany. Celem szkolenia zatytułowanego: Budowanie angażującego contentu w social mediach i stronach www jest uświadomienie uczestnikom roli contentu we współczesnym marketingu, jak również przedstawienie najskuteczniejszych sposobów tworzenia i dystrybucji treści w internetowym świecie.
To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli chcesz dowiedzieć się:
- czym jest strategia content marketingowa
- jakie są rodzaje content marketingu
- o najlepszych narzędziach content marketingowych pod kątem celów biznesowych
- o różnicach w tworzeniu treści w różnych mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram)
- o najskuteczniejszych formułach copywriterskich
Co zyskasz uczestnicząc w szkoleniu?:
- otrzymasz potężną dawkę wiedzy w skondensowanej formie
- poznasz rozwiązania, które będzie można po chwili wdrożyć we własnej firmie
- wzbogacisz swoją wiedzę nie tylko z zakresu content marketingu, ale również copywritingu
Metody szkoleniowe:
- wykład
- ćwiczenia indywidualne
- dyskusja
Regulamin
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
-
W przypadku rezygnacji do dn. 04.04.2019 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 04.04.2019 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Budowanie angażującego contentu w Social Mediach i stronach www „Szkoleniu” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Szkoleniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Szkoleniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Szkoleniu wynosi, w zależności o terminu dokonania zgłoszenia:
-
1 195 zł + 23% VAT do 04.04.2019 r.
-
1 495 zł + 23% VAT po 04.04.2019 r.
-
-
Cena uczestnictwa w Szkoleniu obejmuje prelekcje, materiały dotyczące Szkolenia, przerwy kawowe oraz lunch.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 24.04.2019 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
- Udział w Szkoleniu obejmuje:
- utrwalanie wizerunku Uczestników w postaci fotografii analogowych lub cyfrowych, streamingu w Internecie, wideogramów lub utworów audiowizualnych podczas Szkolenia;
- przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2019 roku (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1000) o ochronie danych osobowych oraz Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO), w tym w szczególności poprzez noszenie przez Uczestników w widocznym miejscu identyfikatorów obejmujących następujące dane osobowe: imię, nazwisko, firma.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Budowanie angażującego contentu w Social Mediach i stronach www (dalej: „Szkolenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-241), przy ul. Długiej 44/50 (dalej: „Organizator”).
-
Szkolenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Szkolenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Szkoleniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie, lokalizacji Szkolenia i/albo prowadzących.
§3
Płatność i rezygnacja
-
Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Szkolenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
-
Rezygnacji z uczestnictw w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
-
Rezygnację z uczestnictwa w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
-
Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
-
W przypadku rezygnacji do dn. 04.04.2019 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 04.04.2019 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
-
W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Szkoleniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Szkolenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Szkoleniu.
-
W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
-
Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Szkolenie, o ile takowy był organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
-
Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Szkoleniu o ile takowy był organizowany a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
-
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
-
Zamiast Uczestnika w Szkoleniu, o ile takowy jest organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Szkolenia.