Finanse w Centrum Usług Wspólnych jako droga do efektywnego działania i wzrostu zysków
Grupa tematyczna: Centrum usług wspólnych
Data: 21-22.05.2018r.
Program
Rejestracja i poranna kawa
Modele rozliczeń kosztów oraz kalkulacja rentowności kontraktów usługowych w CUW z wykorzystaniem ZPRK/RPCA
- Istota kalkulacji kosztów i rentowności kontraktów usługowych w ZPRK – kalkulacja i rozliczenie kosztów zasobów i procesów usługowych na realizowane kontrakty
- Model rozliczeń kosztów zasobów współdzielonych CUW na przykładzie Działu IT
- Wykorzystanie koncepcji czasów standardowych i reaktywności do automatyzacji modelu rozliczeń kosztów CUW
- Case Study – prezentacja celów, metodyki wdrożenia oraz uzyskanych rezultatów na przykładzie praktycznego wdrożenia modelu rozliczenia kosztów opartego o ZPRK w przedsiębiorstwie świadczącym usługi na rzecz innych jednostek w grupie kapitałowej
Przerwa kawowa
Kluczowe instrumenty do zarządzania CUW
- Wskaźniki drogą do pomiaru efektywności CUW i ludzkiego potencjału
- Zarządzenie wiedzą w CUW
- Zarządzanie procesami i raportowanie KPI
- Sposoby zwiększania efektywności procesowej
Przerwa na lunch
Ceny transferowe – wyzwania związane z grupowaniem transakcji i współpracą w ramach podmiotów powiązanych
- Obowiązki w zakresie cen transferowych od 1 stycznia 2017 roku, oraz aktualne prace Ministerstwa Finansów
- Praktyczna wiedza – ceny transferowe w CUW, benchmarking
- Q&A – wymiana pierwszych doświadczeń
Networking
Zakończenie pierwszego dnia
Copyright © MM Conferences S.A. 2018 Wszelkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z materiałów MM Conferences S.A. wymaga wcześniejszej zgody MM Conferences S.A. oraz zawarcia stosownej umowy licencyjnej.
Rejestracja i poranna kawa
Rozliczenia wewnątrzgrupowe dla usług świadczonych przez CUW
- Ustalenie bazy kosztowej funkcjonowania CUW
- Ustalenie rynkowego narzutu na różne usługi świadczone przez CUW
- Typowe klucze podziału kosztów
- Sposoby alokacji kosztów na spółki powiązane (metoda bezpośrednia, metoda pośrednia)
- Analiza wybranych modeli funkcjonowania CUW
Przerwa kawowa
Efektywne zarzadzanie bieżącymi operacjami CUW – informacje dla praktyków
- Główne wskaźniki kontroli operacji CUW – co warto monitorować?
- Zdefiniowanie oraz wdrożenie mechanizmu kontroli i nadzoru obszaru operacji CUW
- Jakie obszary weryfikować stale / okresowo w związku z wymogami zewnętrznymi?
- Budowanie oraz wykorzystanie wartości dodanej modelu CUW
- Efektywne zarzadzanie komunikacja wewnętrzną i zewnętrzną w środowisku scentralizowanych operacji
Przerwa na lunch
Transparentny podział odpowiedzialności prawnej, w ramach działalności CUW – wyznaczenie granic
- Jak skonstruować umowę z klientami by zyskać, a nie zablokować sobie ruchów prawnych?
- Skuteczny przepływ informacji między poszczególnymi komórkami jednej
- Grupy Kapitałowej
- BPM jako jedna z metod zarządzania procesami biznesowymi
Networking
Zakończenie konferencji; wręczenie certyfikatów Uczestnikom
Copyright © MM Conferences S.A. 2018 Wszelkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z materiałów MM Conferences S.A. wymaga wcześniejszej zgody MM Conferences S.A. oraz zawarcia stosownej umowy licencyjnej.
Opis wydarzenia
Główne zagadnienia:
- Modele rozliczeń kosztów w ramach całego CUW
- Wskaźniki finansowe – kluczowe instrumenty do zarządzania CUW
- Ceny transferowe – wyzwania związane z grupowaniem transakcji i współpracą w ramach podmiotów powiązanych
- Alokacja kosztów – metodyka i aktualne trendy rynkowe
- Transparentny podział odpowiedzialności prawnej, w ramach działalności CUW - wyznaczenie granic
- Masz już CUW? Sprawdź o czym warto pamiętać – informacje dla praktyków
Dlaczego warto wziąć udział w konferencji:
Centrum Usług Wspólnych stanowi doskonałe narzędzie dla rozwijających się Grup Kapitałowych. Proces zoptymalizowania usług pomaga usprawnić i zwiększyć wydajność procesów wewnątrz firmy, co przekłada się na zmniejszenie wydatków. Wychodząc naprzeciw wyzwaniom jakie stoją przed CUW, proponujemy Państwu udział w konferencji.
Dzięki uczestnictwu, dowiedzą się Państwo:
- Jak skutecznie dobrać model rozliczeń kosztów w ramach CUW
- Jak poradzić sobie z wyzwaniami dotyczącymi grupowania transakcji, współpracy w ramach podmiotów powiązanych
- Jak wyznaczyć granice prawne odpowiedzialności w ramach jednego CUW
- Jak przejść przez metodykę i aktualne trendy rynkowe związane z alokacją kosztów
- Jakie są kluczowe wskaźniki finansowe związane z pomiarem efektywności w CUW, metodami obliczenia kosztów obsługi klienta, sposobów raportowania KPI
Grupa docelowa:
Warsztaty dedykujemy przedstawicielom Centrów Usług Wspólnych, w szczególności:
- Członkom Zarządu
- Dyrektorom Finansowym
- Dyrektorom Strategicznym i Operacyjnym
- Departamentom Księgowości i Kontrolingu
Copyright © MM Conferences S.A. 2018 Wszelkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z materiałów MM Conferences S.A. wymaga wcześniejszej zgody MM Conferences S.A. oraz zawarcia stosownej umowy licencyjnej.
Regulamin
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
-
W przypadku rezygnacji do dn. 18.04.2018 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 18.04.2018 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Finanse w Centrum Usług Wspólnych jako droga do efektywnego działania i wzrostu zysków „Konferencji” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Konferencji
-
Warunkiem uczestnictwa w Konferencji jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Konferencji wynosi, w zależności o terminu dokonania zgłoszenia:
-
1 995 zł + 23% VAT do 29.04.2018 r.
-
2 395 zł + 23% VAT do 18.04.2018 r.
-
2 795 zł + 23% VAT po 18.04.2018 r.
-
-
Cena uczestnictwa w Konferencji obejmuje prelekcje, materiały dotyczące Konferencji, przerwy kawowe oraz lunch.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 20.05.2018 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Finanse w Centrum Usług Wspólnych jako droga do efektywnego działania i wzrostu zysków (dalej: „Konferencja”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-241), przy ul. Długiej 44/50 (dalej: „Organizator”).
-
Konferencja odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Konferencji i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Konferencji.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie, lokalizacji Konferencji i/albo prowadzących.
§3
Płatność i rezygnacja
-
Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Konferencji, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
-
Rezygnacji z uczestnictw w Konferencji, o ile takowa jest organizowana, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
-
Rezygnację z uczestnictwa w Konferencji, o ile takowa jest organizowana, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
-
Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
-
W przypadku rezygnacji do dn. 18.04.2018 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 18.04.2018 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
-
W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Konferencji, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Konferencja odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Konferencji.
-
W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
-
Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Konferencja, o ile takowy był organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
-
Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Konferencji o ile takowy był organizowany a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
-
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
-
Zamiast Uczestnika w Konferencji, o ile takowy jest organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Konferencji.