Google Day – jak w praktyce wykorzystać narzędzia Google?
Grupa tematyczna: Marketing i sprzedaż
Data: 20.04.2017r.
Program
Rejestracja i poranna kawa
Google Analytics – to co najważniejsze!
- Kluczowe statystki krok po kroku – użytkownicy, sesje, czas i interpretacja danych
- Model ABC w praktyce – pozyskiwanie, zachowanie i konwersja
- Interpretacja kluczowych wskaźników od A do Z
- Model atrybucji w praktyce – co pomaga, a co sprzedaje?
- Niestandardowe elementy GA w praktyce (tagowanie linków, efektywność social media, integracja z Adwords/Search Console, filtry i segmenty)
Przerwa kawowa
Kluczowe aspekty SEO
- Specyfikacja pozycjonowania z uwzględnieniem elementów on-site – o co powinien zatroszczyć się redaktora, a o co webmaster i programista?
- Sztuka pozyskiwania linków, czyi SEO off-site krok po kroku – 10 praktycznych pomysłów
- Narzędzia SEO managera – jak weryfikować skuteczność SEO?
- Ile płacić i jak się rozliczać z agencją?
- Rankingi elementów SEO – przegląd kluczowych aspektów
Przerwa na lunch
Praktyczne aspekty Google AdWords
- Zasady prowadzenia i rozliczeń kampanii w modelu PPC – jak działa algorytm AdWords i dlaczego warto zadbać o QS?
- Interpretacja danych i wnioski – większy budżet? Optymalizacja? A może treść reklamy – co wpływa na pozycje i jak efektywnie prowadzić działania SEM?
- Strategie dla słów kluczowych, tekstów reklamowych i inspiracje rynkowe
- Google Display Network – czyli jak wykorzystać w pełni potencjał reklamowy Google’a?
Pozostałe narzędzia Google w praktyce
- Jak zaistnieć w mapach Google\'a bez żadnych opłat?
- Koncepcja działań na YouTube (kanały, subskrybcje, użytkownicy, reklama) – jak wykorzystać potencjał największego serwisu wideo w sieci?
- Google+ - pierwsze kroki w serwisie społecznościowym Google\'a
- Platforma blogowa blogspot - tworzyć bloga czy reklamować się?
- Pozostałe narzędzia społecznościowe Google (grupy dyskusyjne, Picassa)
- Platforma Google Play – jak promować aplikacje mobilne?
- Sieć reklamowa AdMob – kampanie w mobilnych aplikacjach
- Google Insights for Search/Trends – jak wykorzystać barometr popularności Google?
- Google Zeitgeist i Alert – czego szukają internauci w sieci?
- Google Calendar/Dysk/Docs – jak wykorzystać i współdzielić platformy do komunikacji online?
- Google Tłumacz – po co i jak adaptować w projektach online?
- Pozostałe narzędzia Google dla Firm – jak w pełni wykorzystać potencjał bezpłatnych narzędzi Google?
Zakończenie szkolenia; wręczenie certyfikatów Uczestnikom
Opis wydarzenia
Cele szkolenia:
- Poznanie kluczowych narzędzi - płatnych i bezpłatnych - udostępnionych przez potentata Google w sieci
- Prezentacja efektywnych i praktycznych porad związanych z wykorzystaniem narzędzi Google’a
- Analiza i interpretacja kluczowych wskaźników komunikacji online udostępnianych przez narzędzia Google
- Strategia efektywnego wykorzystania aplikacji Google w ramach planów marketingowych firm
Korzyści dla uczestników:
- 100% wykorzystanie potencjału Google w komunikacji z rynkiem
- Inspiracje i nowe narzędzia Google udostępnione dla marketingu, PR, HR czy sprzedaży
- Tips & tricks, czyli szybkie wdrożenie niezwykle pomocnych rozwiązań, których Google nie promuje wśród użytkowników
Wsparcie w budowaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem gotowych rozwiązań potentata sieci
Grupa docelowa:
- Eksperci i specjaliści ds. e-marketingu i Public Relations odpowiedzialni za politykę komunikacji online
- Pracownicy działów marketingu, HR, project managerowie poszukujący inspiracji
- Kierownicy i dyrektorzy nadzorujący komunikację marketingową i sprzedaż
Regulamin
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
-
W przypadku rezygnacji do dn. 30.03.2017 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 30.03.2017 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Google Day – jak w praktyce wykorzystać narzędzia Google? „Szkoleniu” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Szkoleniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Szkoleniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Szkoleniu wynosi, w zależności o terminu dokonania zgłoszenia:
-
1 195 zł + 23% VAT do 30.03.2017 r.
-
1 495 zł + 23% VAT po 30.03.2017 r.
-
-
Cena uczestnictwa w Szkoleniu obejmuje prelekcje, materiały dotyczące Szkolenia, przerwy kawowe oraz lunch.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 19.04.2017 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Google Day – jak w praktyce wykorzystać narzędzia Google? (dalej: „Szkolenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-241), przy ul. Długiej 44/50 (dalej: „Organizator”).
-
Szkolenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Szkolenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Szkoleniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie, lokalizacji Szkolenia i/albo prowadzących.
§3
Płatność i rezygnacja
-
Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Szkolenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
-
Rezygnacji z uczestnictw w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
-
Rezygnację z uczestnictwa w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
-
Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
-
W przypadku rezygnacji do dn. 30.03.2017 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 30.03.2017 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
-
W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Szkoleniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Szkolenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Szkoleniu.
-
W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
-
Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Szkolenie, o ile takowy był organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
-
Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Szkoleniu o ile takowy był organizowany a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
-
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
-
Zamiast Uczestnika w Szkoleniu, o ile takowy jest organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Szkolenia.