Jak kreować wizerunek firmy w Social Mediach - Employer Branding
Grupa tematyczna: Marketing i PR
Data: 04.06.2019r.
Program
Rejestracja i poranna kawa
Powitanie (przedstawienie trenera, uczestników oraz omówienie agendy spotkania)
CZĘŚĆ 1. Kandydat w social media
- Jak media społecznościowe wpływają na employer branding pracodawcy?
- Źródła wiedzy online kandydata o pracodawcy
- Candidate journey w sieci i punkty styku z pracodawcą
Przerwa kawowa
CZĘŚĆ 2. Wstęp do strategii employer brandingowej w social media
- Audyt sytuacji wyjściowej
- Określanie celów
- Mapowanie potrzeb kandydatów
- Dostosowanie strategii do realiów social media
- Planowanie taktyki
Przerwa na lunch
CZĘŚĆ 2. Wstęp do strategii employer brandingowej w social media, c.d.
- Narzędzia i platformy (Facebook, Linkedin, Goldenline, YouTube, Instagram, w tym InstaStories, Twitter)
- O czym mówić i jak rozmawiać w social media – dobre i złe praktyki
- Jak budować programy employee social media advocacy
- Współpraca z liderami opinii online (blogerzy, youtuberzy, instagramerzy)
Przerwa kawowa
Część 3. Analiza i pomiar efektów
- Pomiar skuteczności działań w Internecie
- Monitoring – dlaczego warto to robić?
- Przydatne narzędzia
Zakończenie szkolenia; wręczenie certyfikatów Uczestnikom
Opis wydarzenia
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?:
Liczba użytkowników Internetu, a w szczególności mediów społecznościowych w Polsce rośnie. Dziś aktywnie korzystają z nich wszystkie 4 pokolenia kandydatów – dojrzali baby boomersi, będący w kwiecie zawodowego wieku przedstawiciele generacji X oraz najmłodsze generacje – Y i Z.
Nowe technologie i media społecznościowe pozwalają urozmaicić tradycyjne działania realizowane przez zespoły HR. Do kandydatów docierać można dziś szybciej, efektywniej i taniej, wchodząc z nimi w dialog i na bieżąco odpowiadając na ich pytania. Szkolenie pozwala uporządkować wiedzę nt. zasad jakimi warto kierować się w social media, najważniejszych serwisów społecznościowych oraz przydatnych narzędzi, ułatwiających budowę i promocję marki pracodawcy w sieci.
Celem tego szkolenia jest pokazanie pracodawcom możliwości employer brandingowych, które daje zaangażowanie w social media, a także zaprezentowanie narzędzi i technik ułatwiających planowanie działań employer brandingowych w sieci.
To szkolenie jest dla ciebie jeśli chcesz nauczyć się:
- budować i promować markę pracodawcy w social media
- określić cele działań employer brandingowych w sieci
- budować persony, korzystać z mapy empatii i mapować punkty styku kandydata z marką w Internecie
- budować społeczności kandydatów oraz pracowników wokół firm
- prowadzić dialog z kandydatami
- monitorować efekty swoich działań
Korzyści ze szkolenia:
Uczestnicy dowiedzą się:
- z jakich serwisów korzystają najczęściej użytkownicy?
- co social mediowa rewolucja oznacza dla pracodawców i jakimi zasadami warto się kierować w social mediach?
- jak mogą się przygotować, by jeszcze lepiej prowadzić swoje działania employer brandingowe?
- Jakie narzędzia ułatwiają budowę i promocję marki pracodawcy w sieci
Metody szkoleniowe:
- Zajęcia warsztatowe z elementami procesów design thinking
Regulamin
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
-
W przypadku rezygnacji do dn. 07.05.2019 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 07.05.2019 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Jak kreować wizerunek firmy w Social Mediach - Employer Branding „Szkoleniu” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Szkoleniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Szkoleniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Szkoleniu wynosi, w zależności o terminu dokonania zgłoszenia:
-
1 295 zł + 23% VAT do 07.05.2019 r.
-
1 495 zł + 23% VAT po 07.05.2019 r.
-
-
Cena uczestnictwa w Szkoleniu obejmuje prelekcje, materiały dotyczące Szkolenia, przerwy kawowe oraz lunch.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 27.05.2019 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
- Udział w Szkoleniu obejmuje:
- utrwalanie wizerunku Uczestników w postaci fotografii analogowych lub cyfrowych, streamingu w Internecie, wideogramów lub utworów audiowizualnych podczas Szkolenia;
- przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2019 roku (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1000) o ochronie danych osobowych oraz Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO), w tym w szczególności poprzez noszenie przez Uczestników w widocznym miejscu identyfikatorów obejmujących następujące dane osobowe: imię, nazwisko, firma.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Jak kreować wizerunek firmy w Social Mediach - Employer Branding (dalej: „Szkolenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-241), przy ul. Długiej 44/50 (dalej: „Organizator”).
-
Szkolenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Szkolenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Szkoleniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie, lokalizacji Szkolenia i/albo prowadzących.
§3
Płatność i rezygnacja
-
Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Szkolenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
-
Rezygnacji z uczestnictw w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
-
Rezygnację z uczestnictwa w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
-
Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
-
W przypadku rezygnacji do dn. 07.05.2019 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 07.05.2019 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
-
W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Szkoleniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Szkolenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Szkoleniu.
-
W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
-
Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Szkolenie, o ile takowy był organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
-
Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Szkoleniu o ile takowy był organizowany a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
-
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
-
Zamiast Uczestnika w Szkoleniu, o ile takowy jest organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Szkolenia.