Managerska droga do sukcesu zespołu sprzedażowego
Grupa tematyczna: Sprzedaż i obsługa Klienta
Data: 19.06.2018r.
Program
Rejestracja i poranna kawa
Studium przypadku
„Przyjąłeś propozycję pracy w dużej i znanej na rynku firmie w branży telco. Twoim zadaniem, jako dyrektora ds. sprzedaży w salonach własnych jest:
- Doprowadzenie do tego, aby obszar, którym kierujesz realizował regularnie cele sprzedaży w ważnej dla firmy usłudze.
- Obecnie te cele realizowane są na 50%.
- Zajęcie za 6 miesięcy, co najmniej 3 miejsca w ogólnopolskim rankingu sprzedaży najważniejszej usługi i utrzymanie się w medalowej trójce przez kolejne miesiące. Obecne miejsce 21 – to ostatnie w rankingu.”
Rozbudowane studium przypadku zostanie wysłane uczestnikom przed szkoleniem. Na szkoleniu zadaniem będzie przygotowanie w grupach swojej strategii i przedstawienie jej. Pomysły będą materiałem , który będzie można w sposób kreatywny wykorzystać w dalszej części pracy.
Przerwa kawowa
Narzędzia służące efektywnemu zarządzaniu sprzedażą
- Moja matryca potrzeb – jakiej wiedzy potrzebuję ja jako szef? Jakie już posiadane umiejętności planuję rozwijać?
- Test zdrowia działu handlowego
- Prospecting jako narzędzie zdobywania nowej sprzedaży
- Brief`y z pracownikami - zasady
- Pytania do zadania handlowcowi przed wizytą u nowego klienta
- Zasady przygotowania efektywnego spotkania sprzedażowego
- Rekrutacja handlowców i pytania behawioralne
Przerwa na lunch
W jaki sposób prowadzić przygotować się do superwizji pracy handlowców (indirect i direct)?
- Najważniejsze wskaźniki działań sprzedażowych dla tych grup
- „Arkusz Superwizji” umiejętności – co powinien zawierać i jak z niego korzystać?
Przerwa kawowa
Jak rozwijać umiejętności handlowców?
- Spotkania planujące wyniki
- Wspólne prace w terenie - zasady
Zakończenie szkolenia; wręczenie certyfikatów Uczestnikom
Opis wydarzenia
Cel warsztatu:
Doskonalenie umiejętności pozwalających na skuteczne kierowanie zespołem sprzedażowym oraz poznanie narzędzi, które służą skutecznemu zarządzaniu codziennymi aktywnościami sprzedażowymi handlowców.
Korzyści dla uczestników:
- praca na studium przypadku, które umożliwiają rozwinięcie takich kompetencji jak:
- planowanie działań strategicznych w sprzedaży,
- ustalanie kluczowych parametrów sukcesu
- twórcze generowanie nowych rozwiązań,
- negocjacje i umiejętność sprzedania i obrony własnych pomysłów
- poznanie najważniejszych narzędzi w pracy menadżera sprzedaży
- poznanie zasad skutecznego prospectingu
- nabycie umiejętność oceny potencjału handlowców i rozwoju ich kompetencji sprzedażowych
- nauka oceny wskaźników sprzedażowych, które pozwolą na obiektywną ocenę efektywności działań handlowca
Metody pracy:
- praktyczne podejście do zagadnienia, bez zbędnej teorii
- maksymalnie uproszczenie i przekazanie wielu cennych, bezpośrednich wskazówek od prowadzącego
- praca w grupach
- studium przypadku
- dyskusja
Szkolenie dedykowane:
- Dyrektorom, Managerom i Kierownikom zarządzający działami handlowymi
- Pracownikom i zespołom sprzedającym produkty lub usługi, pozyskujące klientów (handlowcy, akwizytorzy, sprzedawcy) pracownicy kontaktujących się z klientami, działów obsługi klienta
- Osobom odpowiedzialnym za pozyskanie nowych klientów i projektujący nowe strategie działania na rynku
Regulamin
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
-
W przypadku rezygnacji do dn. 29.05.2018 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 29.05.2018 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Managerska droga do sukcesu zespołu sprzedażowego „Szkoleniu” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Szkoleniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Szkoleniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Szkoleniu wynosi, w zależności o terminu dokonania zgłoszenia:
-
1 195 zł + 23% VAT do 29.05.2018 r.
-
1 495 zł + 23% VAT po 29.05.2018 r.
-
-
Cena uczestnictwa w Szkoleniu obejmuje prelekcje, materiały dotyczące Szkolenia, przerwy kawowe oraz lunch.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 18.06.2018 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Managerska droga do sukcesu zespołu sprzedażowego (dalej: „Szkolenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-241), przy ul. Długiej 44/50 (dalej: „Organizator”).
-
Szkolenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Szkolenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Szkoleniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie, lokalizacji Szkolenia i/albo prowadzących.
§3
Płatność i rezygnacja
-
Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Szkolenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
-
Rezygnacji z uczestnictw w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
-
Rezygnację z uczestnictwa w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
-
Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
-
W przypadku rezygnacji do dn. 29.05.2018 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 29.05.2018 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
-
W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Szkoleniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Szkolenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Szkoleniu.
-
W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
-
Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Szkolenie, o ile takowy był organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
-
Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Szkoleniu o ile takowy był organizowany a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
-
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
-
Zamiast Uczestnika w Szkoleniu, o ile takowy jest organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Szkolenia.