Profesjonalna asystentka – wykorzystanie marki własnej do budowania wizerunku firmy
Grupa tematyczna: Rozwój osobisty
Data: 28.02.2019r.
Program
Rejestracja i poranna kawa
Elegancja i prestiż - wizytówką firmy
- Profesjonalna prezentacja firmy. Jak wizerunek asystentki wpływa na wartość organizacji?
- Kluczowe kompetencje niezbędne w zawodzie asystentki. Jak zadbać o poziom eksperta w wykonywaniu swoich obowiązków?
- Umiejętność współpracy i budowania długofalowych relacji zawodowych. Czyli zdobycie wiedzy o stylach zachowania i odpowiednim ich wykorzystaniu
- Automotywacja w podejściu do zlecanych zadań. Jak bezkonfliktowo współpracować i budować długofalowe relacje?
- Idealna współpraca z Szefem. Jak ustalić zasady, oczekiwania i reguły współpracy?
- Biznesowy Savoir Vivre – czyli jak w nienaganny sposób zadbać o klientów firmy
Przerwa kawowa
Marka osobista asystentki a marka przedsiębiorstwa Personal Branding & Personal Code
- Marka osobista i jej wpływ na wizerunek firmy. Dlaczego personal branding ma tak duże znaczenie w oczach naszych klientów? Jaka obietnica kryje się za marką firmy?
- Nauka budowania marki firmy poprzez profesjonalizm świadczonych usług. Jak z poziomu swojego stanowiska mogę wyróżnić firmę na tle konkurencji?
- B2B (business-to-business) czy H2H (human-to-human)?Jaki mam zasięg wpływu na budowanie silnej marki przedsiębiorstwa?
- Perfekcyjny image czyli czym jest Personal Code. Prawidłowe dostosowanie stroju do okazji, sytuacji i wydarzeń w firmie
- Budowanie zaufania firmy przez pryzmat wizerunku asystentki. Zaufanie i kompetencje – duet idealny. Jak zadbać o pierwsze wrażenie na stanowisku „front line”
Przerwa na lunch
Psychologia i komunikacja w biznesie
- Komunikacja interpersonalna w otoczeniu biznesowym mojego Szefa. Budowanie profesjonalnych komunikatów i potwierdzania ich prawidłowego zrozumienia
- Świadome przekazywanie komunikatu zgodne z intencją adresata. Od tego czy zostaniemy zrozumiani zależy czas i jakość zrealizowanego zadania
- Aktywne słuchanie a możliwość bezbłędnego realizowania stawianych nam zadań. Praktyka umiejętności, pozwalająca na lepszą i bardziej świadomą współpracę z przełożonym
- Asertywność i jej rola w podnoszeniu efektywności naszych codziennych zadań
- Podstawowe narzędzia skutecznej komunikacji. Umiejętny dobór narzędzi w sprawnym procesie komunikacji
- Badanie własnego stylu komunikowania się. Naturalne predyspozycje i przeszkody skutecznej komunikacji
- Kształtowanie kultury obsługi klienta. Umiejętność stosowania komunikacji werbalnej i pozawerbalnej, najcenniejszym atutem w bezbłędnym porozumiewaniu się
Przerwa kawowa
Zarządzanie czasem i priorytetami
- Esencja – Eksploracja – Eliminacja – Działanie. Umiejętności ułożenia priorytetów jak również robienia właściwych rzeczy poprzez stosowanie „esencjalizmu”, na podstawie bestsellera New York Timesa – „Esencjalista”
- Sposoby na zwiększenie efektywności. Pokonaj dystraktory, eliminując je ze swojego otoczenia. Poznaj technikę „Pomodoro” opracowaną przez Włocha - Grancesco Cirillo
- Planowanie dnia metodą mapowania myśli. Doświadcz popularnej techniki zapamiętywania i naucz się wykorzystywać ją w zakresie planowania
- Koordynacja zadań. Wyznaczanie celów i ustalanie priorytetów. Wypracowanie i udoskonalenie indywidualnej techniki efektywnego planowania. Poznanie metody GTD wg Davida Allena, specjalisty do spraw produktywności
- Zarządzanie czasem Szefa. Nowoczesne narzędzia ułatwiające planowanie. Jak technologie mogą w sprawny sposób zastąpić lub uzupełnić tradycyjne metody: planowania, prowadzenia kalendarza, umawiania spotkań biznesowych, kontaktów z interesantami, pracy z mailami
- Zarządzanie stresem w trudnych sytuacjach zawodowych. Jak oswoić stres? Czyli poznanie metod radzenia sobie ze stresem i naturalnego powrotu do równowagi
Zakończenie szkolenia; wręczenie certyfikatów Uczestnikom
Opis wydarzenia
Korzyści dla Firm i uczestników warsztatu
- Umiejętność bezkonfliktowej współpracy oraz zapewnienie komfortu pracy osoby zarządzającej
- Zdobycie praktycznej wiedzy dotyczącej zagadnień efektywnego wykorzystania czasu pracy
- Nauka radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy Asystentki i pracy pod wpływem presji czasu i wielozadaniowości
- Wykorzystanie marki osobistej do budowania wizerunku firmy
- Umiejętność dbania o pozytywny wizerunek firmy
- Właściwe przyjmowanie komunikatów, prawidłowa wymiana informacji
- Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i ustalania priorytetów działań
- Wykorzystanie strategii postępowania z różnymi typami rozmówców
- Wzrost efektywności komunikacyjnej osiągnięty dzięki poznaniu oraz przećwiczeniu kluczowych kompetencji niezbędnych do nawiązywania dobrych relacji w biznesie
- Nabycie wiedzy i umiejętności efektywnego wdrażania komunikacji we własnym otoczeniu biznesowym
Metody szkoleniowe
- interaktywne mini-wykłady wsparte prezentacją multimedialną
- inscenizacje realnych sytuacji zawodowych
- praca w grupach
- ćwiczenia indywidualne
- moderowane dyskusje
Szkolenie kierowane do
- osób pracujących na stanowisku
- osób reprezentujących firmę na zewnątrz
- asystentek zarządów
- handlowców, doradców klientów
- osób chcących budować swój profesjonalny wizerunek
Regulamin
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
-
W przypadku rezygnacji do dn. 07.02.2019 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 07.02.2019 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Profesjonalna asystentka – wykorzystanie marki własnej do budowania wizerunku firmy „Szkoleniu” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Szkoleniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Szkoleniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Szkoleniu wynosi, w zależności o terminu dokonania zgłoszenia:
-
1 095 zł + 23% VAT do 07.02.2019 r.
-
1 395 zł + 23% VAT po 07.02.2019 r.
-
-
Cena uczestnictwa w Szkoleniu obejmuje prelekcje, materiały dotyczące Szkolenia, przerwy kawowe oraz lunch.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 27.02.2019 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
- Udział w Szkoleniu obejmuje:
- utrwalanie wizerunku Uczestników w postaci fotografii analogowych lub cyfrowych, streamingu w Internecie, wideogramów lub utworów audiowizualnych podczas Szkolenia;
- przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2019 roku (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1000) o ochronie danych osobowych oraz Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO), w tym w szczególności poprzez noszenie przez Uczestników w widocznym miejscu identyfikatorów obejmujących następujące dane osobowe: imię, nazwisko, firma.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Profesjonalna asystentka – wykorzystanie marki własnej do budowania wizerunku firmy (dalej: „Szkolenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-241), przy ul. Długiej 44/50 (dalej: „Organizator”).
-
Szkolenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Szkolenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Szkoleniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie, lokalizacji Szkolenia i/albo prowadzących.
§3
Płatność i rezygnacja
-
Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Szkolenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
-
Rezygnacji z uczestnictw w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
-
Rezygnację z uczestnictwa w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
-
Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
-
W przypadku rezygnacji do dn. 07.02.2019 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 07.02.2019 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
-
W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Szkoleniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Szkolenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Szkoleniu.
-
W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
-
Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Szkolenie, o ile takowy był organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
-
Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Szkoleniu o ile takowy był organizowany a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
-
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
-
Zamiast Uczestnika w Szkoleniu, o ile takowy jest organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Szkolenia.