Prospecting, czyli jak przestałem się martwić i pokochałem sprzedaż
Grupa tematyczna: Sprzedaż i obsługa Klienta, Marketing i PR
Data: 13.02.2018r.
Program
Rejestracja i poranna kawa
Moduł I
- Czym jest prospecting i do czego służy?
- Jak się zabrać do skutecznego zaplanowania zdobycia nowych klientów?
- Scenariusz telefonicznej rozmowy prospectingowej, która omija „NIE” klienta - umawianie spotkań z klientami
- Co daje zadawanie pytań? – pytania jako najlepszy pomysł na efektywną komunikację
- System kupowania klienta
Przerwa kawowa
Moduł II
- Obiekcje/zastrzeżenia klienta – czym są?
- Jak sobie radzić z najczęściej pojawiającymi się obiekcjami? (unikanie vs. „zbijanie obiekcji”)
- Obiekcje klienta i sposoby radzenia sobie z nimi – algorytm MUS.9.
- Kwestionariusz Thomasa-Kilmanna – radzenie sobie w sytuacjach trudnych
- Czego oczekuje dzisiaj od Handlowca klient B2B?
- Rozwijanie horyzontów myślowych klientów
- Budowanie synergii z klientami
- Odrywanie potrzeb i „wgryzanie się” w nie odpowiednimi pytaniami
Przerwa na lunch
Moduł III
- Trudny klient – kim jest? Model oparty o style zachowania DISC, jako prosty sposób rozpoznawania typów klienta (ich stylów zachowania):
- Trudny klient w modelu DISC – jak rozpoznać?
- Sposób komunikacji z trudnym klientem
- „Zamykanie sprzedaży” – czym jest? – test „Moje nastawienie do zamykania sprzedaży”
Przerwa kawowa
Moduł IV
- Czym jest Follow-up, etapy i zasady follow-up, jako narzędzia wspierającego proces zdobywania nowych klientów i utrzymywania z nimi kontaktów, ocieplania ich i edukowania
- Zasady budowania zainteresowania klienta w pisaniu e-maili (BAB, SAP, BYFT, inne).
- LinkedIn jako sprawdzone narzędzie poszukiwania prospectów: a. Personal statement
- Jak w 30 dni zdobyć 1500 znajomych?
- Zasady pisania skutecznych zaproszeń
- Jak pisać, aby „angażować” prospectów?
- Zasady skutecznego follow-up na LinkedIn
Zakończenie szkolenia; wręczenie certyfikatów Uczestnikom
Opis wydarzenia
Kiedy...
- Chcesz poznać najnowsze trendy z branży handlowej
- Potrzebujesz rzetelnych i sprawdzonych narzędzi do pracy z klientem
- Brak ci pomysłów i sposobów na nową, szybszą, skuteczniejszą sprzedaż
TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE!
Cel szkolenia
Poznanie przez uczestników kompletnego systemu zasad, których zastosowanie umożliwi stały dopływ nowej sprzedaży.
- uzyskanie szybkich efektów szkolenia po wprowadzeniu zmian w przedsiębiorstwie
- nabycie umiejętności planowania sprzedaży w dłuższym okresie czasu
- zdobycie informacji jak działa dzisiaj rynek sprzedaży i co to dla mnie oznacza
- nauka sprawdzonych metod zwiększających wyniki sprzedażowe
- realny wzrost kapitału firmy nawet o 40%
Grupa docelowa
- Dyrektorzy, Managerowie i Kierownicy zarządzający działami handlowymi
- Pracownicy i zespoły sprzedające produkty lub usługi, pozyskujące klientów (handlowcy, akwizytorzy, sprzedawcy) pracownicy kontaktujących się z klientami, działów obsługi klienta
- Osoby odpowiedzialne za pozyskanie nowych klientów, projektujący nowe strategie działania na rynku, budujący bazy potencjalnych odbiorców
- Przedsiębiorcy poszukujący nowych metod zaistnienia na rynku
Regulamin
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
-
W przypadku rezygnacji do dn. 23.01.2018 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 23.01.2018 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Prospecting, czyli jak przestałem się martwić i pokochałem sprzedaż „Szkoleniu” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Szkoleniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Szkoleniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Szkoleniu wynosi, w zależności o terminu dokonania zgłoszenia:
-
1 195 zł + 23% VAT do 23.01.2018 r.
-
1 395 zł + 23% VAT po 23.01.2018 r.
-
-
Cena uczestnictwa w Szkoleniu obejmuje prelekcje, materiały dotyczące Szkolenia, przerwy kawowe oraz lunch.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 12.02.2018 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Prospecting, czyli jak przestałem się martwić i pokochałem sprzedaż (dalej: „Szkolenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-241), przy ul. Długiej 44/50 (dalej: „Organizator”).
-
Szkolenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Szkolenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Szkoleniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie, lokalizacji Szkolenia i/albo prowadzących.
§3
Płatność i rezygnacja
-
Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Szkolenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
-
Rezygnacji z uczestnictw w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
-
Rezygnację z uczestnictwa w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
-
Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
-
W przypadku rezygnacji do dn. 23.01.2018 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 23.01.2018 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
-
W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Szkoleniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Szkolenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Szkoleniu.
-
W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
-
Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Szkolenie, o ile takowy był organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
-
Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Szkoleniu o ile takowy był organizowany a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
-
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
-
Zamiast Uczestnika w Szkoleniu, o ile takowy jest organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Szkolenia.