Zmiany regulacyjne w obszarze zarządzania ryzykiem w instytucjach finansowych
Grupa tematyczna: Banki, Instytucje Finansowe
Tagi: CRDV/CRRII | Rekomendacja Z | ESG | Prawo bankowe
Data: 07.06.2021r.
Program
Rejestracja Uczestników
Przegląd kluczowych zmian związanych z wejściem w życie pakietu CRR II/CRD V
- Nowelizacja Prawa bankowego - nowe obowiązki sprawozdawczo-informacyjne i uprawnienia KNF
Justyna Walas-Ryba,
Certyfikowany Compliance Officer
Przerwa
Podsumowanie zmian wprowadzonych przez Rekomendację Z
- Ocena odpowiedniości członka Zarządu, Rady Nadzorczej lub osoby pełniącej kluczowe funkcje
- Polityka zarządzania konfliktami interesów
- Ocena wpływu zasad wynagradzania na sposób zarządzania bankiem
Justyna Walas-Ryba,
Certyfikowany Compliance Officer
Przerwa
Współpraca działu zarządzania ryzykiem, compliance i audytu z Radą Nadzorczą i członkami Zarządu
- Funkcjonowanie systemu kontroli wewnętrznej w bankach – jak usprawnić efektywność? Najbardziej wrażliwe obszary
Karol Rajewski,
Kancelaria SSW Pragmatic Solutions
Przerwa
ESG a compliance - na co powinniśmy być gotowi
- Rola ryzyka ESG w nadzorze wewnętrznym
- Praktyczny wpływ Rozporządzenia SFDR na politykę informacyjną i zarządzanie ryzykiem
Paweł Dudojc,
Kancelaria PwC Legal
Zakończenie warsztatów
Opis wydarzenia
W najbliższym czasie sektor finansowy czeka wiele wyzwań, związanych z wejściem w życie regulacji, które w znaczący sposób zmieniają dotychczasowe metody działania w obszarze nadzoru, zarządania zgodnością oraz ryzykiem i będa miały ogromny wpływ na funkcjonowanie instytucji finansowych w nadchodzących miesiącach. W trakcie warsztatów uznani Eksperci posiadający praktyczne doświadczenie, zdobyte m.in. w organach nadzoru, przekażą Państwu wiedzę w zakresie najważniejszych zmian, wprowadzonych przez pakiet CRR II / CRD V, nowelizację Prawa bankowego oraz Rekomendację Z dotyczącą zasad ładu wewnętrznego w bankach. Poruszony zostanie również temat problematyki ryzyka ESG w kontekście funkcjonowania systemu compliance w branży finansowej oraz sposóbów na usprawnienie działania systemu kontroli wewnętrznej.
Główne zagadnienia:
- Przegląd kluczowych zmian związanych z wejściem w życie pakietu CRR II/CRD V
- Nowelizacja Prawa bankowego - nowe obowiązki sprawozdawczo-informacyjne i uprawnienia KNF
- Podsumowanie zmian wprowadzonych przez Rekomendację Z
- Współpraca działu zarządzania ryzykiem, compliance i audytu z Radą Nadzorczą i członkami Zarządu
- Funkcjonowanie systemu kontroli wewnętrznej w bankach – jak usprawnić efektywność? Najbardziej wrażliwe obszary
- Zarządzarze ryzykiem ESG w obrębie systemu compliance
Grupa docelowa:
Do uczestnictwa w warsztatach zapraszamy przedstawicieli instytucji finansowych, odpowiedzialnych za kontrole, audyt wewnętrzny, zarządzanie zgodnością, monitorowanie ryzyka jak też wszystkie osoby, które chcą poszerzyć swoje kompetencje w tym zakresie, przede wszystkim pracowników działów:
- Zarządzania ryzykiem
- Audytu
- Compliance
- Kontrolingu
- Ryzyka operacyjnego
- Nadzoru
Kontakt w sprawie uczestnictwa:
Alicja Zadroga
Sales Director
Knowledge Brokers Department
M: +48 791 989 883
e-mail: a.zadroga@mmcpolska.pl
Kontakt w sprawach merytorycznych:
Adam Nakielski
Project Manager
Conferences & Trainings Department
M: +48 694 047 145
e-mail: a.nakielski@mmcpolska.pl
JESTEŚMY ONLINE
Regulamin
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
-
W przypadku rezygnacji do dn. 14.05.2021 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 14.05.2021 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Zmiany regulacyjne w obszarze zarządzania ryzykiem w instytucjach finansowych „Wydarzenie” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Wydarzeniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Wydarzeniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Wydarzeniu wynosi, w zależności o terminu dokonania zgłoszenia:
-
995 zł + 23% VAT do 14.05.2021 r.
-
1 395 zł + 23% VAT po 14.05.2021 r.
-
-
Cena uczestnictwa obejmuje prelekcje, materiały oraz certyfikat potwierdzający udział.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 7.06.2021 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
- Udział w Wydarzeniu obejmuje:
- utrwalanie wizerunku Uczestników w postaci fotografii analogowych lub cyfrowych, streamingu w Internecie, wideogramów lub utworów audiowizualnych podczas Wydarzenia;
- przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2019 roku (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1000) o ochronie danych osobowych oraz Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO), w tym w szczególności poprzez noszenie przez Uczestników w widocznym miejscu identyfikatorów obejmujących następujące dane osobowe: imię, nazwisko, firma.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Zmiany regulacyjne w obszarze zarządzania ryzykiem w instytucjach finansowych (dalej: „Wydarzenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-193), przy ul. Stawki 2 (dalej: „Organizator”).
-
Wydarzenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Wydarzenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Wydarzeniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w terminie, programie, miejscu, prowadzących i/albo formule wydarzenia.
§3
Płatność i rezygnacja
-
Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Wydarzenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
-
Rezygnacji z uczestnictw w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
-
Rezygnację z uczestnictwa w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
-
Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
-
W przypadku rezygnacji do dn. 14.05.2021 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 14.05.2021 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
-
W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Wydarzeniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Wydarzenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Wydarzeniu.
-
W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
-
Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Wydarzenie, o ile takowe było organizowane, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
-
Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Wydarzeniu, o ile takowe był organizowane a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
-
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
-
Zamiast Uczestnika w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.