Kariera

Kariera

Pracujemy w młodym, ambitnym, otwartym zespole ekspertów i specjalistów.

Dołącz do nas! Obecnie poszukujemy osób na stanowiska:

Specjalista ds. Sprzedaży

Jeśli:

  • Możesz pochwalić się doświadczeniem,
  • Nie obce Ci są narzędzia negocjacyjne,
  • Lubisz osiągać sukces,
  • Chcesz się rozwijać,
  • Jesteś skuteczny w działaniu,
  • Lubisz samodzielność i niezależność,

Dodatkowo:

  • Znane są Ci arkana sprzedaży telefonicznej,
  • Masz dobrą dykcję,
  • Możesz pochwalić się znajomością savoir vivre w zakresie kontaktów z klientami.

Co możesz zyskać pracując z nami?:

  • Stabilne zatrudnienie
  • Możliwość realizacji swoich pasji
  • Pracę w kreatywnym zespole ludzi
  • Możliwość awansu w strukturach naszej firmy.
Staż w Dziale Projektów Strategicznych

Zakres obowiązków:

  • Ścisła współpraca z Kierownikiem Projektu w zakresie przygotowania konferencji (strona merytoryczna, prelegenci, patroni, partnerzy)
  • Przygotowywanie pism, wniosków o patronaty, korespondencji, dokumentów
  • Kontakt z prelegentami oraz partnerami biznesowymi
  • Wspomaganie działu produkcji w bieżących działaniach
  • Merytoryczny nadzór nad prowadzeniem strony internetowej projektu

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie (mile widziani studenci studiów zaocznych)
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • Wysoka kultura osobista
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Komunikatywność i optymizm
  • Umiejętność działania pod presją czasu
  • Konsekwencja w dążeniu do wyznaczonego celu
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

Oferujemy:

  • Płatny staż z możliwością późniejszego zatrudnienia
  • Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Możliwość uczestniczenia w szkoleniach, warsztatach, konferencjach
  • Pracę w młodym, zgranym i sympatycznym zespole
  • Bardzo atrakcyjną lokalizację biura przy pl. Bankowym, 50m od stacji Metra Ratusz Arsenał
Asystent Działu Projektów Strategicznych

Obowiązki:

  • Ścisła współpraca z Kierownikiem Projektu w zakresie przygotowania konferencji (strona merytoryczna, prelegenci, patroni, partnerzy)
  • Przygotowywanie pism, wniosków o patronaty, korespondencji, dokumentów
  • Kontakt z prelegentami oraz partnerami biznesowymi
  • Udział w spotkaniach biznesowych i ich podsumowywanie
  • Wspomaganie działu produkcji w bieżących działaniach


Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie (mile widziani studenci studiów zaocznych)
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • Wysoka kultura osobista
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Komunikatywność i optymizm
  • Umiejętność działania pod presją czasu
  • Konsekwencja w dążeniu do wyznaczonego celu
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji
  • Liczne wyjazdy i imprezy szkoleniowo – integracyjne (krajowe i zagraniczne)
  • Pracę w młodym, zgranym i sympatycznym zespole
  • Możliwość uczestniczenia w szkoleniach, warsztatach, konferencjach
  • Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Bardzo atrakcyjną lokalizację biura przy pl. Bankowym, 50m od stacji Metra Ratusz Arsenał
Manager Klientów Korporacyjnych

Obowiązki:

  • Pozyskiwanie biznesowych partnerów projektów konferencyjnych:
    • wyszukiwanie i nawiązywanie kontaktów
    • spotkania
    • negocjacje
  • Przygotowywanie ofert dostosowanych do oczekiwań potencjalnego klienta
  • Ustalanie warunków umów partnerskich oraz nadzór nad ich realizacją (przy współpracy z Project Manager’ami, Działem Koordynacji i Działem Prawnym)
  • Realizacja planów sprzedażowych
  • Utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych
  • Monitorowanie oraz analiza rynku
  • Reprezentowanie i kreowanie dobrego wizerunku Spółki na rynku
  • Ścisła współpraca z działami: Marketing, PR, Obsługa Klienta Korporacyjnego


Wymagania:

  • Doświadczenie w obsłudze klientów korporacyjnych
  • Wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne
    • Zorientowanie na wyniki
    • Kreatywność w poszukiwaniu i dostarczaniu nowych pomysłów i rozwiązań sprzedażowych
    • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych
  • Nastawienie na realizację celów i zaangażowanie
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy oraz samodzielność w działaniu
  • Komunikatywność oraz łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów
  • Dobra znajomość języka angielskiego
    • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem


Oferujemy:

  • Atrakcyjny system wynagrodzenia finansowego (podstawa + system prowizyjny)
  • Pakiet świadczeń dodatkowych
  • Pracę w młodym, zgranym i sympatycznym zespole
  • Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Bardzo atrakcyjną lokalizację biura przy pl. Bankowym, 50 m od stacji metra Ratusz Arsenał
Specjalista ds. weryfikacji baz danych

Opis stanowiska:

  • Telefoniczna aktualizacja baz danych
  • Budowa i rozbudowa baz danych
  • Budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami
  • Ścisła współpraca z działami produkcji i sprzedaży

Wymagania:

  • Status studenta (mile widziani studenci studiów zaocznych)
  • Zorientowanie na Klienta – jego potrzeby, wymagania i problemy,
  • Komunikatywność i optymizm
  • Sumienność i rzetelność
  • Dbałość o szczegóły


Oferujemy:

  • Atrakcyjny system wynagrodzenia finansowego
  • Rozbudowaną ścieżkę rozwoju, możliwość awansu w hierarchiach grupy
  • Liczne wyjazdy i imprezy integracyjne (krajowe i zagraniczne)
  • Pracę w młodym, zgranym i sympatycznym zespole
  • Możliwość uczestniczenia w szkoleniach, warsztatach, konferencjach
  • Atrakcyjną lokalizację biura przy pl. Bankowym, 50 m od stacji metra Ratusz Arsenał

 

Webmaster

Zadania:

  • Tworzenie kreacji graficznych stron internetowych i mailingów
  • Tworzenie na podstawie plików PSD dokumentów HTML i CSS
  • Aktualizacja i wprowadzanie poprawek na firmowe strony internetowe
  • Wsparcie procesów analizy
  • Wykonywanie testów funkcjonalnych
  • Tworzenie kreacji mailingowych

Wymagania:

  • Znajomość technologii: JavaScript, HTML, AJAX, CSS
  • Znajomość programu Photoshop
  • Podstawowa znajomość PHP w wersji 5
  • Bardzo dobra komunikatywność, kreatywność i otwartość
  • Sumienność i dokładność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu

Mile widziane:

  • Znajomość Google Analytics
  • Znajomość Google AdWords
  • Umiejętność i chęć rozwoju obszarów analitycznych

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Atrakcyjną lokalizację biura przy pl. Bankowym,50 m od stacji metra Ratusz Arsenał
  • Miłą atmosferę w ambitnym i profesjonalnym zespole
  • Szkolenia, wyjazdy integracyjne
  • Samodzielność i możliwość realizacji własnych pomysłów
Junior PR Assistant

MMC Polska jest organizatorem międzynarodowych konferencji biznesowych oraz lokalnych szkoleń i warsztatów dla kadry menadżerskiej i zarządów wiodących firm. W skład Grupy wchodzą następujące podmioty: MM Conferences S.A., MMC Szkolenia oraz MMC Academy. W związku z dynamicznym rozwojem struktur w ramach Działu Marketingu poszukujemy kandydatów na stanowisko Junior PR Assistant.

Do obowiązków na tym stanowisku należy:

  • wsparcie działu marketingu w codziennych pracach
  • współpraca z działem social media
  • briefowanie grafików na użytek tworzenia reklam i bannerów
  • koordynacja umów i świadczeń z patronami medialnymi
  • pozyskiwanie i obsługa patronów medialnych i honorowych

Oczekujemy:

  • dostępności od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:30
  • praktycznej znajomości pakietu MS Office
  • umiejętności researchu i analizy zebranych informacji
  • dynamizmu i samodzielności w działaniu

Oferujemy:

  • pracę w przyjaznym biurze w doskonałej lokalizacji (przy pl. Bankowym, 50m od stacji metra Ratusz Arsenał)
  • możliwość uczestnictwa w szkoleniach i konferencjach
  • szansę na zdobycie doświadczenia i uczenie się od ekspertów w branży konferencyjno-szkoleniowej
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i kompetencji
Asystent ds. promocji i szkoleń, Dział Marketingu

 

Zadania:

  • Pozyskiwanie patronów medialnych do warsztatów i szkoleń
  • Kontakty z mediami – współpraca z dziennikarzami, partnerami, utrzymywanie pozytywnych relacji, koordynacja świadczeń
  • Redakcja informacji prasowych oraz przekazywanie ich do mediów
  • Przygotowywanie materiałów do przedruku dla mediów oraz jego kolportaż
  • Przygotowywanie reklam, ulotek, bannerów, prezentacji
  • Przygotywanie wpisów do mediów społecznościowych
  • Pomoc w organizacji prestiżowych konferencji biznesowych oraz medialnych
  • Wsparcie pracowników działu marketingu w codziennych zadaniach

Wymagania:

  • Mile widziani studenci studiów zaocznych – preferowane kierunki: marketing, public relations, zarządzanie, socjologia
  • Doświadczenie w dziale marketingu (min. półroczne)
  • Komunikatywność, kreatywność, przedsiębiorczość
  • Tzw. lekkie pióro
  • Wysoka kultura osobista
  • Umiejętność pracy zespołowej
  • Zaangażowanie w realizowane zadania


Oferujemy:

  • Wynagrodzenie adekwatne do wykształcenia, doświadczenia i posiadanych umiejętności
  • Pracę w młodym, zgranym zespole
  • Pomoc przy organizacji ale też uczestnictwo w największych konferencjach w Polsce
  • Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Bardzo atrakcyjną lokalizację biura przy pl. Bankowym, 50 m od stacji metra Ratusz Arsenał.

 

Asystent Działu Produkcji Warsztatów

Zakres działań:

  • Współpraca i wsparcie Project Managera lub Senior Project Managera
  • Współpraca przy merytorycznym przygotowywaniu warsztatów o tematyce twardej dla sektorów: energetyka, finanse, budownictwo, nieruchomości, telekomunikacja,media, logistyka etc.
  • Wsparcie przy wyborze koncepcji, kontakty z ekspertami z różnych sektorów, opracowanie planu wydarzenia, nadzór przy jego realizacji
  • Współpraca z prelegentami
  • Koordynacja warsztatów


Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
  • Zainteresowanie szeroko pojętym biznesem

Poszukujemy osób:

  • Z umiejętnością researchu merytorycznego i zdolnościami analitycznymi
  • Ukierunkowanych na realizację wyznaczonych celów
  • Cechujących się przedsiębiorczością i kreatywnością
  • Nastawionych na rozwój osobisty i zawodowy

Oferujemy:

  • Pakiet szkoleń wdrożeniowych dla nowych pracowników
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji
  • Awans po okresie próbnym na młodszego kierownika projektu
  • Wyjazdy i imprezy integracyjne; integracyjno-szkoleniowe
  • Pracę w młodym, zgranym i sympatycznym zespole
  • Możliwość uczestniczenia w warsztatach, konferencjach i szkoleniach
  • Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Bardzo atrakcyjną lokalizację biura przy pl. Bankowym, 50 m od stacji metra Ratusz Arsenał

 

Stażysta w dziale organizacji szkoleń i eventów

„STARTUJ PO STAŻ”

Dział organizacji i koordynacji szkoleń i eventów

Oferujemy płatny staż w dziale koordynacji szkoleń i eventów. Będziesz mieć możliwość nabycia doświadczenia w obszarze organizacji wydarzeń biznesowych dla czołowych firm w Polsce i na świecie. Zobaczysz jak profesjonalnie organizuje się sympozja, seminaria, warsztaty i kongresy.


Wymagania:

Jeżeli:

  • Jesteś kreatywny, odpowiedzialny, ambitny
  • Chcesz zdobyć doświadczenie zawodowe
  • Jesteś studentem/studentką II-V roku studiów zaocznych
  • Interesuje Cię praca przy organizacji evetnów

    To jest oferta dla Ciebie!


Oferujemy:

  • wynagrodzenie
  • możliwość zatrudnienia po zakończeniu stażu
  • pracę w młodym, zgranym zespole
  • możliwość uczenia się od najlepszych specjalistów na rynku

 

Social Media Specialist

Do obowiązków na tym stanowisku należy:

  • współprowadzenie projektów z zakresu social media marketingu
  • prowadzenie komunikacji w social media (głównie Facebook, Twitter oraz LinkedIn)
  • prowadzenie działań reklamowych w social media
  • analiza i raportowanie prowadzonych działań


Oczekujemy:

  • minimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku
  • znajomości portali społecznościowych i narzędzi monitorujących (Brand24, Sotrender, Sentione)
  • umiejętności analizy danych i wyciągania wniosków
  • zdolności tworzenia tekstów angażujących użytkowników

Oferujemy:

  • stałą współpracę
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
  • elastyczne godziny pracy
  • szkolenia wewnętrzne
  • przyjazne warunki pracy (stylowe biuro w okolicy Ogrodu Krasińskich ;)).

Aplikacje wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych prosimy nadsyłać na adres: d.pakulska@mmcpolska.pl. Mile widziane również linki do profili na LinkedIn. :)

Wyślij nam swoje CV.

Może szukamy własnie Ciebie?

Wpisz imię i nazwisko (wymagane)

Wpisz adres email (wymagane)

Aplikuję na stanowisko:

Treść wiadomości

ZAUFALI NAM

alcatel alior bank atos bzwbk enea microsoft orange orlen payu pko bp play pzu sap sas teradata t-mobile visa deloitte emitel huawei payback_logo polska_grupa_energetyczna_logo strabag wierzbowski-eversheds-suthe logo-kkbl_h78 partnerzy
email

ZAPISZ SIĘ NA NASZ NEWSLETTER Wpisz swój adres email i Bądź na bieżąco z najnowszą ofertą dostępną na naszej stronie.