Jakich treści poszukują i potrzebują odbiorcy? Content marketing i SEO praktyczna odsłona
Grupa tematyczna: Marketing i sprzedaż, Marketing i PR
Data: 15.05.2018r.
Program
Rejestracja i poranna kawa
Jak zbudować strategię Content Marketing i redagować treści w Internecie (webwriting)?
- Grupa docelowa na start – w jaki sposób identyfikować odbiorców i potencjalnych odbiorców? Zestaw praktycznych narzędzi i technik
- Co motywuje i angażuje odbiorców oraz skłania do udostępnienia danych i zakupu?
- Jak różnicować komunikację w ramach marketingu treści w zależności od odbiorcy?
- W jaki sposób pochwycić uwagę odbiorcy – od emocji do rozsądku?
- Formy i narzędzia content marketingu od A do Z – co buduje świadomość, co angażuje i skłania do pozostawienia kontaktu, a co sprzedaje?
- Cykl publikacji – jak często i czy warto stosować tzw. re-cycling treści.
- Co to jest, czy warto i jak działa tzw. ever-green content?
- 10 praktycznych sposobów na dystrybucję i promocję treści w ramach Content Marketingu (od SEO i AdWords przez social media po sieci CM i reklamę natywną) – ile to kosztuje i jakie efekty przynosi?
- Jak mierzyć skuteczność działań marketingu treści – przegląd wskaźników i narzędzi krok po kroku
Przerwa kawowa
Web-writing krok po kroku – jak pisać i przygotować treści na potrzeby internetu?
- Krótko czy długo – jak pisać by zachęcać odbiorcę by pozostał dłużej?
- Visual Content – jak obraz i wideo wpływ na odbiorcę?
- Mobile vs Desktop – jak pisać na urządzenia mobilne i obniżać współczynnik odrzuceń?
- Dekalog web-writera – checklista nowoczesnego redaktora.
- Formatowanie treści i „lifitng” językowy – sprawdzone narzędzia i techniki na „dopieszczenie” tekstu
- Klasyka web-writera w praktyce – odwrócona piramida, skanowanie i skimming oraz wzorzec F – czy wciąż aktualny?
Ćwiczenie praktyczne – plan mini-kampanii Content Marketing
Przerwa na lunch
SEO, czyli jak pozycjonować serwis w wynikach wyszukiwania Google
1. Strategia SEO on-site – jak optymalizować serwis od strony technicznej i treści?
- Rynek wyszukiwarek i ich algorytmy – co powoduje, że inne strony okupują pierwsza miejsca w wynikach wyszukiwania?
- Modele rozliczeń SEO – sam lub z agencją – ile to kosztuje?
- Search behaviour - zachowania użytkowników w wyszukiwarce
- Audyt serwisu pod kątem SEO – jak sprawdzić w praktyce siłę i słabości naszego serwisu?
- Strategia pozycjonowania – taktyka on-site i off-site
- Optymalizacja serwisu od A do Z – techniczne aspekty i merytoryczna treść
- SEO On-site - Jak redaktor może przyczynić się do pozycjonowania witryny? – 10 zasad redaktora i dziennikarza internetowego w redagowaniu informacji pod SEO
- znajomość podstawowych pojęć - takich jak: link-buliding, meta-tagi; przyjazne linki
- podstawowa znajomość struktury kodu HTML i jej związku z SEO (tytuł strony, znaczniki H1...H3, meta-tagi, alt-text)
- znajomość podstawowych czynników wpływających na pozycjonowanie organiczne
Przerwa kawowa
2. SEO off-site – jak realizować działania poza serwisem w zakresie link building?
- SEO 0FF-site Jak pozyskiwać linki do serwisu, by zwiększyć liczbę linków przychodzących – case study
- Zagadnienie do poruszenia: idea long-tail w praktyce
- Jak pozyskiwać linki do serwisu, by zwiększyć liczbę linków przychodzących – case study
- Weryfikacja skuteczności SEO w Google Analytics
- Prezentacja dodatkowych narzędzi online pomocnych pozycjonerom – jak inne narzędzia wspierają w wykorzystaniu 100% potencjału wyszukiwarek?
- Nieetyczne sposoby pozycjonowania – techniki i kary
Ćwiczenie praktyczne – weryfikacja serwisu i taktyki pozycjonowania na przykładzie branży/serwisu klienta
Zakończenie szkolenia; wręczenie certyfikatów Uczestnikom
Opis wydarzenia
Zadajesz sobie pytania …
- Jak sprawić, żeby treści publikowane przeze mnie były zauważone?
- Jak przyciągnąć uwagę klientów i stać się w ich oczach ekspertem?
- Co powoduje, że moja konkurencja ma się lepiej niż ja ?
- Dlaczego wszyscy w kółko mówią o pozycjonowaniu?
Im dłużej pozostajesz bez odpowiedzi, tym większa liczba Twoich klientów trafia do konkurencji. Rynek dzisiaj wymaga tworzenia contentu, który zaangażuje potencjalnych klientów do wspólnego działania. Dowiedz się jak tworzyć hipnotyzujące treści i gdzie najlepiej je publikować.
Podczas szkolenia zaprezentujemy praktyczne ćwiczenia i narzędzia:
- definiowanie taktyk i strategii w zakresie marketingu treści
- praktyczne zasady formatowania i redagowania informacji pod kątem segmentów odbiorców (persony)
- najlepsze praktyki i antywzorce publikacji contentu
- gotowe narzędzia i aplikacje rozpowszechniania informacji
- mechanizmy i systemu monitorujące skuteczność oraz popularność contentu w sieci
- poznanie kluczowych zasad i narzędzi wspierających proces pozycjonowania i audytowania SEO
- prezentacja efektywnych i praktycznych porad związanych z wykorzystaniem narzędzi Google’a w zakresie zwiększania obecności w wynikach wyszukiwania
- identyfikacja, analiza i interpretacja kluczowych wskaźników komunikacji online udostępnianych przez narzędzia Google
Szkolenie oparte na formule warsztatowej z dużą liczbą ćwiczeń indywidualnych i grupowych. Prezentacja wielu case’ów
Do udziału zapraszamy:
- Ekspertów i specjalistów ds. e-marketingu i marketingu odpowiedzialnych za politykę komunikacji online
- Pracowników działów marketingu, PR i project managerów poszukujących inspiracji
- Kierowników i dyrektorów nadzorujących komunikację marketingową i sprzedażą
Regulamin
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
-
W przypadku rezygnacji do dn. 25.04.2018 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 25.04.2018 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Jakich treści poszukują i potrzebują odbiorcy? Content marketing i SEO praktyczna odsłona „Szkoleniu” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Szkoleniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Szkoleniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Szkoleniu wynosi, w zależności o terminu dokonania zgłoszenia:
-
1 295 zł + 23% VAT do 25.04.2018 r.
-
1 595 zł + 23% VAT po 25.04.2018 r.
-
-
Cena uczestnictwa w Szkoleniu obejmuje prelekcje, materiały dotyczące Szkolenia, przerwy kawowe oraz lunch.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 14.05.2018 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Jakich treści poszukują i potrzebują odbiorcy? Content marketing i SEO praktyczna odsłona (dalej: „Szkolenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-241), przy ul. Długiej 44/50 (dalej: „Organizator”).
-
Szkolenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Szkolenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Szkoleniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie, lokalizacji Szkolenia i/albo prowadzących.
§3
Płatność i rezygnacja
-
Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Szkolenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
-
Rezygnacji z uczestnictw w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
-
Rezygnację z uczestnictwa w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
-
Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
-
W przypadku rezygnacji do dn. 25.04.2018 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 25.04.2018 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
-
W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Szkoleniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Szkolenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Szkoleniu.
-
W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
-
Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Szkolenie, o ile takowy był organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
-
Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Szkoleniu o ile takowy był organizowany a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
-
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
-
Zamiast Uczestnika w Szkoleniu, o ile takowy jest organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Szkolenia.