Sztuka wystąpień publicznych - IV Edycja
Grupa tematyczna: Rozwój osobisty
Data: 27-28.03.2019r.
Program
Rejestracja i poranna kawa
Co chcesz osiągnąć?
- Ty czyli KTO, krótko o sobie
- DLACZEGO chcesz zabierać głos?
- DLACZEGO wystąpienie publicznie wywołują taki lęk?
- paradoksalnie… mniej znaczy więcej
- nie bądź statystyczną… cechą
- czas z tym skończyć, czyli 3 proste techniki, aby zacząć
Przerwa kawowa
PRZEMAWIANIE BEZ TAJEMNIC, czyli obalamy mity
- odpowiedni STAN czyli siła NASTAWIENIA
- najskuteczniejsza reguła na tremę
- sekret dobrego przekazu
- 7 przykazań skutecznego wystąpienia
- generalnie to prostsze niż myślisz…
Rola komunikacji
- zapomnij o sobie
- rola emocji i jak je wywoływać: mów do serc, poruszaj ludzi
- rzeźbienie językiem, czyli słowem na bogato
- mowa ciała, czy ciałem mowa?
- o czym chcesz mówić i do kogo będziesz mówić?
- 7 sposobów na jeszcze lepszą prezentację
Przerwa na lunch
FORMA ma znaczenie
- mózg nie lubi nudy!
- przekaz niewerbalny
- gospodarowanie sceny
- nigdy więcej YYYyyyyy
- praca z głosem
Projektowanie wystąpienia
- Przyciągające rozpoczęcie
- wstęp, czyli postaw tezę, zaproś do słuchania i oddziałuj na zmysły
- zapytaj, zacytuj, wylicz, rozbaw, opowiedz, zobrazuj
- główna myśl/teza
- problem vs rozwiązanie
- kontakt z publiką od pierwszej chwili
- Treść, czyli samo sedno
- Jaki problem rozwiązujesz?
- Co zyskam, a co stracę?
- zapytaj sześciolatka
- wartości w działaniu
- Wsparcie treści, czyli idealna forma komunikacji
- storytelling, użyj historii, wprowadź bohatera, aby pobudzić emocje i przykuć uwagę
- zobrazowanie tezy i wsparcie puenty
- koncepty przekazu, 2,3 maksymalnie 5, nie więcej
- Porywające zakończenie
- wzbudzenie emocji
- skłonienie do refleksji i działania
Przerwa kawowa
Czas na Ciebie i Twój Biznes
- Indywidualna praca nad prezentacją biznesową
Zakończenie pierwszego dnia
Rejestracja i poranna kawa
Tylko Praktyka czyni mistrza
- Inspiracja?
- Edukacja?
- Informowanie?
- zachęta do działania
- wystąpienia uczestników część I
Przerwa kawowa
Przemawianie w konkretnym celu
- zasada 3XJak
- słuchamy, oglądamy, omawiamy i poznajemy swoje mocne strony eliminując słabości
- praktyczne wskazówki od trenera
- weryfikacja struktury
- wzmocnienie storytellingu
- podsumowanie najważniejszych zagadnień i technik prezentacyjnych
Przerwa na lunch
Zróbmy to jeszcze raz, skuteczniej i z lekkością
- wystąpienia uczestników i maksymalne skupienie na celu, część II
- praca w grupie i feedback publiczności
Przerwa kawowa
Wystąpienia generalne cz.III
Zakończenie szkolenia; wręczenie certyfikatów Uczestnikom
Opis wydarzenia
Korzyści dla uczestników:
Najbardziej praktyczny warsztat wystąpień na polskim rynku
- Indywidualne podejście do każdego z uczestników
- Szlifowanie mocnych cech mówcy i maksymalna eliminacja słaby stron
- Wzmocnienie pewności siebie
- Nabycie umiejętności panowania nad emocjami
- Sprawdzenie się w stresujących sytuacjach i nauka jak sobie w nich radzić
- Poznanie prostego modelu przygotowania prezentacji i sposoby jej wygłoszenia
- Nauka lekkich i interesujących sposobów przemawiania i dzielenie się swoimi ideami
- Przećwiczenie jak operować słowem przed kamerą, aby osiągać założony cel
- Otrzymanie konkretnych wskazówek co i jak poprawić, aby być skuteczniejszym
- Sprawdzenie wszystkiego w praktyce wychodząc wielokrotnie na scenę
Cel warsztatu:
Zdobycie prostych, praktycznych i skutecznych umiejętności, które pomogą Tobie efektywnie i profesjonalnie przedstawić nie tylko ofertę firmy, ale też z energią i śmiałością zabierać głos podczas spotkań biznesowych, konferencji branżowych, firmowych eventów, webinariów czy po prostu podczas spotkań wewnętrznych w Twojej firmie.
Do osiągnięcia celu wykorzystane zostaną metody pracy warsztatowej w oparciu o:
- praktyczne podejście do zagadnienia, bez zbędnej teorii
- maksymalnie uproszczenie i przekazanie wielu cennych, bezpośrednich wskazówek od prowadzącego
- wykorzystanie kamery, aby lepiej poznać siebie i swoje mocne strony jako mówcy
- style komunikacyjne, które pozwolą skuteczniej kierować przekaz do publiczności
- metodologia budowania historii
Grupa docelowa:
Dedykowane managerom i specjalistom, którzy na co dzień prowadzą prezentacje biznesowe, bezpośrednie rozmowy z klientami, występują podczas konferencji branżowych, prowadzą zebrania i szkolenia dla swoich pracowników lub klientów. Dla wszystkich, którzy chcą nauczyć się jak skutecznie przemawiać publicznie, lekko i skutecznie.
Regulamin
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
-
W przypadku rezygnacji do dn. a. 06.03.2019 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. a. 06.03.2019 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Sztuka wystąpień publicznych - IV Edycja „Szkoleniu” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Szkoleniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Szkoleniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Szkoleniu wynosi, w zależności o terminu dokonania zgłoszenia:
-
1 495 zł + 23% VAT do a. 06.03.2019 r.
-
1 895 zł + 23% VAT po a. 06.03.2019 r.
-
-
Cena uczestnictwa w Szkoleniu obejmuje prelekcje, materiały dotyczące Szkolenia, przerwy kawowe oraz lunch.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 26.03.2019 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Sztuka wystąpień publicznych - IV Edycja (dalej: „Szkolenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-241), przy ul. Długiej 44/50 (dalej: „Organizator”).
-
Szkolenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Szkolenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Szkoleniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie, lokalizacji Szkolenia i/albo prowadzących.
§3
Płatność i rezygnacja
-
Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Szkolenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
-
Rezygnacji z uczestnictw w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
-
Rezygnację z uczestnictwa w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
-
Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
-
W przypadku rezygnacji do dn. a. 06.03.2019 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. a. 06.03.2019 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
-
W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Szkoleniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Szkolenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Szkoleniu.
-
W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
-
Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Szkolenie, o ile takowy był organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
-
Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Szkoleniu o ile takowy był organizowany a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
-
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
-
Zamiast Uczestnika w Szkoleniu, o ile takowy jest organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Szkolenia.