Akademia dyplomacji i komunikacji w biznesie
Grupa tematyczna: Rozwój osobisty
Data: 19.03.2019r.
Program
Rejestracja i poranna kawa
Wprowadzenie do szkolenia
- Protokół dyplomatyczny, etykieta biznesu a etykieta towarzyska
- Różnice kulturowe – etykieta w kontaktach międzynarodowych
- Cztery fundamentalne zasady savoir-vivre
- Precedencja – reguły ustalania pierwszeństwa
Przerwa kawowa
Etykieta biznesowa – pierwszy kontakt i dobre wrażenie
- Formy powitań stosowane w biznesie międzynarodowym
- Rodzaje uścisków dłoni i ich znaczenie
- Przedstawienie osób z uwzględnianiem precedencji
- Prawidłowy i nieprawidłowy kontakt wzrokowy
- Zasady wymiany wizytówek w różnych kulturach – kiedy, komu i jak oraz przyjęcie wizytówki
- Networking – eleganckie nawiązywanie nowych znajomości
Przerwa na lunch
Etykieta biznesowa – spotkania z klientem
- Podejmowanie gości z kraju i zagranicy na własnym terenie (gabinet, salka konferencyjna)
- Spotkanie u klienta – gość z klasą
- Zajmowanie miejsc przy stole konferencyjnym
- Poczęstunek w biurze – kiedy, co i jak podawać
- Zasady zachowania w windzie, na korytarzu, w szatni, na schodach
- Podróż służbowa samochodem - hierarchia miejsc
- Biznesowe spotkania w restauracji
- Sztuka komunikacji elektronicznej
- Telefoniczny savoir-vivre – kompendium korzystania z telefonów stacjonarnych i komórkowych, telekonferencje
- Netykieta – sztuka korespondencji elektronicznej
- Najczęstsze faux-pas w komunikacji elektronicznej. Czego warto unikać?
Przerwa kawowa
Dress Code – międzynarodowe standardy wizerunku w biznesie
- ABC damskiej i męskiej elegancji biurowej
- Dobór stroju do różnych okazji służbowych
- Złodzieje profesjonalnego wizerunku kobiet
- Najczęstsze faux pas w męskim stroju
- Uniwersalny język dress code’u (skróty stosowane na zaproszeniach)
Zakończenie szkolenia; wręczenie certyfikatów Uczestnikom
Opis wydarzenia
Jako uczestnik szkolenia:
- Poszerzenie umiejętności i wiedzy z zakresu etykiety biznesowej i savoir-vivre
- Zdobycie praktycznej wiedzy jak zrobić dobre wrażanie, dobierając właściwy strój do okazji biznesowej
- Wyeliminowanie skrępowania, niepewności i tremy podczas oficjalnych spotkań
- Nabycie swobody i pewności siebie w kontaktach interpersonalnych
- Zdobycie wiedzy jak radzić sobie w trudnych lub niekomfortowych sytuacjach
Cele szkolenia:
Uzyskanie i umiejętne posługiwanie się praktyczną wiedzą i umiejętności związanych ze współczesnymi regułami savoir-vivru biznesowego.
Metody szkoleniowe:
- interaktywne mini-wykłady wsparte prezentacją multimedialną,
- inscenizacje realnych sytuacji zawodowych,
- praca w grupach,
- ćwiczenia indywidualne,
- moderowane dyskusje.
Szkolenie kierowane do:
- Osób reprezentujących firmę na zewnątrz
- Kadry kierowniczej, menagerów
- Handlowców, doradców klientów
- Osób chcących budować swój profesjonalny wizerunek
Regulamin
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
-
W przypadku rezygnacji do dn. 26.02.2019 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 26.02.2019 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Akademia dyplomacji i komunikacji w biznesie „Szkoleniu” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Szkoleniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Szkoleniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Szkoleniu wynosi, w zależności o terminu dokonania zgłoszenia:
-
1 295 zł + 23% VAT do 26.02.2019 r.
-
1 495 zł + 23% VAT po 26.02.2019 r.
-
-
Cena uczestnictwa w Szkoleniu obejmuje prelekcje, materiały dotyczące Szkolenia, przerwy kawowe oraz lunch.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 18.03.2019 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
- Udział w Szkoleniu obejmuje:
- utrwalanie wizerunku Uczestników w postaci fotografii analogowych lub cyfrowych, streamingu w Internecie, wideogramów lub utworów audiowizualnych podczas Szkolenia;
- przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2019 roku (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1000) o ochronie danych osobowych oraz Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO), w tym w szczególności poprzez noszenie przez Uczestników w widocznym miejscu identyfikatorów obejmujących następujące dane osobowe: imię, nazwisko, firma.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Akademia dyplomacji i komunikacji w biznesie (dalej: „Szkolenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-241), przy ul. Długiej 44/50 (dalej: „Organizator”).
-
Szkolenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Szkolenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Szkoleniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie, lokalizacji Szkolenia i/albo prowadzących.
§3
Płatność i rezygnacja
-
Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Szkolenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
-
Rezygnacji z uczestnictw w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
-
Rezygnację z uczestnictwa w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
-
Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
-
W przypadku rezygnacji do dn. 26.02.2019 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 26.02.2019 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
-
W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Szkoleniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Szkolenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Szkoleniu.
-
W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
-
Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Szkolenie, o ile takowy był organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
-
Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Szkoleniu o ile takowy był organizowany a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
-
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
-
Zamiast Uczestnika w Szkoleniu, o ile takowy jest organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Szkolenia.