Innowacyjna rekrutacja - wykorzystanie najnowszych technologii
Grupa tematyczna: HR i Kadry
Data: 14.06.2018r.
Program
Rejestracja i poranna kawa
Budowanie person kandydatów z pokolenia wchodzącego na rynek pracy
- Przedstawienie badań analizy rynku pracy
- Zdefiniowanie grup docelowych
- Stworzenie person w oparciu o model Persona Canvas
Mapowanie ścieżki kandydata i kontaktu z marką
- Przekrój kandydatów w procesie rekrutacji
- Mapowanie doświadczeń kandydata i kontaktu z marką w procesie rekrutacji
- Ścieżki kandydata a lejek rekrutacyjny
Przerwa kawowa
Budowanie komunikacji w oparciu o EVP i misję, wizję, wartości firmy
- Elementy i cykl tworzenia EVP
- Podział EVP ze względu na czynniki emocjonalne, funkcjonalne i ekonomiczne
- Funkcje misji, wizji i wartości w EVP
- Przykłady ciekawego przedstawienia EVP
Projektowanie zakładki kariera
- Funkcje zakładki kariera
- Przedstawianie poszczególnych elementów w zakładce:
- Ogłoszenia rekrutacyjne
- Kultura organizacyjna
- Benefity
- Ścieżki kariery
- Dodatkowe funkcje (chat, formularze, grywalizacja)
- Dobre praktyki i inspiracje
Przerwa na lunch
Content i oprawa graficzna
- Dobre praktyki w budowaniu angażującego contentu (Video, Real-time marketing, Live posts)
- Budowanie contentu w oparciu o kulturę organizacyjną
- Narzędzia do oprawy graficznej
- Canva
- Piktochart
Przerwa kawowa
Wykorzystanie social media w budowaniu marki i rekrutacji
- Facebook
- Strona firmowa i jej zastosowanie w budowaniu marki
- Kampanie płatne, ich zastosowanie i opłacalność
- Potencjał wydarzeń w promocji rekrutacji
- Rola grup społecznościowych w rekrutacji i employer brandingu
- Direct Search na Facebooku
- Prawdy i mity w budowaniu marki personalnej
- Zakładka kariery na FB
- Budowanie relacji z użytkownikami młodego pokolenia
- Instagram
- Budowanie wizerunku w oczach przyszłych kandydatów
- Dobór # i estetyka zdjęć
- Pomysły i inspiracje na angażujący content
- Budowanie sieci odbiorców
- Twitter
- Potencjał konta firmowego i jego funkcje
- Budowanie społeczności followersów
Mierzenie efektywności w działaniach HR i digital HR
- Podział metryk na ilościowe i jakościowe, metryki dopasowane do narzędzi
- Przegląd narzędzi do monitorowania obecności w sieci (Buffer, Hootsuite, Google alerts, Brand24, Sentione)
- Narzędzia do analizy zakładki kariera (Google Analytics, Hotjar)
Zakończenie szkolenia; wręczenie certyfikatów Uczestnikom
Opis wydarzenia
Korzyści dla uczestników:
- podsumowanie szkolenia w formie materiałów elektronicznych i papierowych
- gotowe persony w modelu user canvas persona
- tabelę do mapowania doświadczeń kandydata w procesie rekrutacji
- schemat tworzenia EVP wraz z przykładami
- checklistę - jak zbudować dobrą zakładkę kariery
- filmiki instruktażowe jak korzystać z social media
- przykłady komunikatów do poszczególnych social mediów
- szablony do gromadzenia i analizy danych z wykorzystywanych narzędzi
Celem szkolenia będzie przybliżenie charakterystyki funkcjonowania w digitalowym świecie młodych odbiorców, przedstawienia skutecznych kanałów komunikacji oraz contentu, który jest dla nich angażujący i ciekawy. Uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób budować ofertę dla potencjalnych kandydatów w oparciu o EVP (jak również misję, wizję, wartości) i przekazywać ją za pomocą digitalowych kanałów komunikacji.
Metody pracy:
- case study - analiza przypadków
- warsztaty - ćwiczenia w grupach
- elementy coachingu grupowego
- praca z użyciem komputerów
Wymagane od uczestników!!!
- Komputer do praktycznej nauki programów graficznych
Szkolenie dedykowane:
- specjalistom działów HR
- Rekruterom
- wszystkim osobom zainteresowanym metodami komunikacji z młodym pokoleniem poprzez dobrze przygotowaną
- zakładkę kariery, ogłoszenia i social media
- reprezentantom firm, którzy chcą budować autentyczną komunikację do kandydatów w oparciu o kulturę organizacyjną
Benefity:
- pobieranie materiałów w wersji elektronicznej
- kameralne grupy
- 8 godzin szkoleniowych
- lunch i przerwy kawowe
- certyfikat uczestnictwa
Regulamin
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
-
W przypadku rezygnacji do dn. 24.05.2018 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 24.05.2018 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Innowacyjna rekrutacja - wykorzystanie najnowszych technologii „Szkoleniu” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Szkoleniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Szkoleniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Szkoleniu wynosi, w zależności o terminu dokonania zgłoszenia:
-
1 495 zł + 23% VAT do 24.05.2018 r.
-
1 795 zł + 23% VAT po 24.05.2018 r.
-
-
Cena uczestnictwa w Szkoleniu obejmuje prelekcje, materiały dotyczące Szkolenia, przerwy kawowe oraz lunch.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 13.06.2018 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Innowacyjna rekrutacja - wykorzystanie najnowszych technologii (dalej: „Szkolenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-241), przy ul. Długiej 44/50 (dalej: „Organizator”).
-
Szkolenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Szkolenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Szkoleniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie, lokalizacji Szkolenia i/albo prowadzących.
§3
Płatność i rezygnacja
-
Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Szkolenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
-
Rezygnacji z uczestnictw w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
-
Rezygnację z uczestnictwa w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
-
Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
-
W przypadku rezygnacji do dn. 24.05.2018 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 24.05.2018 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
-
W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Szkoleniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Szkolenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Szkoleniu.
-
W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
-
Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Szkolenie, o ile takowy był organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
-
Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Szkoleniu o ile takowy był organizowany a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
-
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
-
Zamiast Uczestnika w Szkoleniu, o ile takowy jest organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Szkolenia.